- Wsparcie zespołu Sprzedaży w codziennych zadaniach;
- Wsparcie obsługi obecnych kontrahentów;
- Udział w przygotowywaniu przetargów i umów;
- Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowej: cenników i ofert;
- Analiza danych sprzedażowych i przygotowywanie zestawień.
- Biegła znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excela – warunek konieczny;
- Sprawna organizacja własnej pracy;
- Umiejętność pracy w dynamicznym zespole o rozproszonej strukturze;
- Doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (umowa na zastępstwo);
- Pracę w ambitnym i doświadczonym zespole, w organizacji o wiodącej pozycji rynkowej;
- Możliwość doskonalenia swoich umiejętności i zdobywania nowych doświadczeń;
- Pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowanie do opieki medycznej i karty Multisport, zniżki na badania diagnostyczne, premię roczną, ubezpieczenie);
- Doskonałą atmosferę każdego dnia.
Poznaj
Medicover Sp. z o.o.
Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie. Ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów.
Są nas tysiące. Tylko w Polsce zatrudniamy ponad 7 tysięcy pracowników – lekarzy, pielęgniarki, farmaceutów, fizjoterapeutów a także wysoko wykwalifikowanych specjalistów, którzy na co dzień wspierają rozwój organizacji. Medicover to wiele biznesów oraz ogromna różnorodność stanowisk, dlatego każdy znajdzie tu dla siebie miejsce.
Od ponad 20 lat dbamy o zdrowie naszych pacjentów. Medicover to wiele spółek zajmujących się profilaktyką i szerokorozumianą ochroną zdrowia. Medicover to nie tylko centra medyczne, centra przyzakładowe, nowoczesny szpital czy sieć aptek. To również kliniki leczenia niepłodności, kliniki rehabilitacyjne, salony optyczne oraz placówki związane z opieką nad osobami starszymi. Dzięki swej różnorodności towarzyszymy naszym pacjentom na każdym etapie życia – od momentu poczęcia, aż do późnej starości.