- Zostań kluczowym ekspertem platformy.
- Udzielaj wsparcia na najwyższym poziomie, pomagając klientom poprzez email i chat.
- Komunikuj się skutecznie z różnorodnym gronem użytkowników.
- Rozwiązuj problemy z oprogramowaniem oraz zgłoszenia na wyższym szczeblu.
- Dokumentuj procesy rozwiązywania problemów.
- Doskonałe umiejętności komunikacji pisemnej i verbalnej.
- Płynność w języku angielskim na poziomie C1.
- Samodzielność, chęć nauki i umiejętność pracy w zespole.
- Szybka adaptacja do zmieniających się priorytetów.
- Znajomość pakietu Microsoft Office Suite, G-Suite, Google Sheets, PowerPoint, Zendesk, Salesforce.
- Kompleksowe szkolenie produktowe.
- Atrakcyjne wynagrodzenie i benefity.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.