Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Konsultant ds. Wsparcia Technicznego Warszawa
Specjalista ds. wsparcia technicznego oprogramowania księgowego

Specjalista ds. wsparcia technicznego oprogramowania księgowego

Asseco Business Solutions S.A.
Warszawa
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa11 dni temu
Specjalista ds. wsparcia technicznego oprogramowania księgowego
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje obowiązki:
  • Obsługa klienta w zakresie oprogramowania księgowego (Wapro Fakir, Wapro Kaper)
  • Organizacja i prowadzenie szkoleń oraz webinarów
  • Informowanie o możliwościach systemów Wapro
  • Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem
Co oczekujemy:
  • Wiedza o finansach i księgowości – wymóg
  • Skuteczność w analizie i rozwiązywaniu problemów IT
  • Umiejętność budowania relacji
  • Szybkie przyswajanie wiedzy, systematyczność i dobrze zorganizowana praca
  • Zdolności dydaktyczne w przekazywaniu wiedzy
Preferencje:
  • Doświadczenie z oprogramowaniem finansowo-księgowym Asseco Wapro
  • Znajomość SQL
Nasza oferta:
  • Stabilna praca w renomowanej firmie.
  • Pakiety zdrowotne i ubezpieczeniowe.
  • Programy wsparcia aktywności fizycznej, np. FitProfit.
  • Rozwój osobisty poprzez szkolenia i dofinansowania edukacyjne.
  • Benefity wakacyjne i możliwość korzystania z przyczep kempingowych.
  • Spotkania integracyjne i pikniki rodzinne.
  • Komfortowe warunki pracy z osobistą przestrzenią i chill room’em.
  • Wsparcie akcji charytatywnych.
Zapewniamy wszechstronne wsparcie i otoczenie, które sprzyja zarówno profesjonalnemu jak i osobistemu rozwojowi.


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Aplikuj teraz
 

Poznaj

Asseco Business Solutions S.A.

Jesteśmy ogólnopolską, nowoczesną i stabilną firmą IT, notowaną na giełdzie papierów wartościowych. Zatrudniany ponad 900 pracowników w 18 lokalizacjach w Polsce i wdrażamy nasze systemy w 40 krajach świata. Pracujemy dla wielu liderów rynku, w tym największych międzynarodowych korporacji.

Pomimo dobrze funkcjonujących struktur i procedur, daleko nam do korporacji. Tym, co nas wyróżnia są nasze wartości, którymi kierujemy się w pracy:

ZESPÓŁ
Razem tworzymy przyjazną atmosferę i kulturę pracy zespołowej.

KLIENT
Jesteśmy otwarci na naszych klientów, wsłuchujemy się w ich potrzeby, oczekiwania i plany na przyszłość. Proponujemy rozwiązania wspierające ich rozwój i przewagę konkurencyjną.

JAKOŚĆ
W swoich działaniach stawiamy na wysoką jakość i standardy pracy, produktów i usług oraz nieustannie dążymy do doskonałości.

ROZWÓJ
Specjalizujemy się w produkcji rozwiązań informatycznych dla wielu branż oraz w rozmaitych technologiach. Dzięki tej różnorodności, szkoleniom podnoszącym nasze kwalifikacje oraz pracy z profesjonalistami stajemy się coraz lepsi w tym, co robimy.

STABILNE ŚRODOWISKO
Tworzymy stabilne i bezpieczne środowisko dla naszych pracowników i klientów.

Co robimy?
·    Systemy ERP wspomagające zarządzanie najważniejszymi obszarami przedsiębiorstwa.
·    Aplikacje HRM ułatwiające pracę w obszarze kadr i płac.
·    Rozwiązania mobilne SFA/FFA wspomagające działania terenowych sił sprzedaży.
·    Platforma wymiany danych handlowych – na linii producent oraz jego partnerzy handlowi.
·    Systemy dla faktoringu służące do pełnej obsługi transakcji faktoringowych.
·    Oprogramowanie dla MSP dedykowane do zarządzania małą i średnią firmą.

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie i kontakt z użytkownikami w zakresie eksploatacji aplikacji, głównie za pomocą systemu zgłoszeń; Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji; Analizę i tworzenie specyfikacji wymagań; Proponowanie usprawnień w podległych systemach; Udział w...
  • Młodszy Konsultant Helpdesk (Wapro)

    Asseco Business Solutions S.A.   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Twoje zadania: Wsparcie klienta w zakresie programów księgowych (Wapro Fakir / Wapro Kaper) Prowadzenie szkoleń i webinarów dla użytkowników; Udzielanie informacji na temat funkcjonalności oraz konfiguracji systemów Wapro; Rozwiązywanie bieżących problemów klientów związanych z oprogramowaniem;
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b, blisko Dworca Zachodniego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Dołącz do nas jako Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim! Szukasz pracy, która łączy rozwój z elastycznym grafikiem i świetną atmosferą? A może jesteś studentem i chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie? To ogłoszenie jest dla Ciebie! Lokalizacja:...
  • Konsultant ds. Wsparcia technicznego (z językiem angielskim) – infolinia przychodząca

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;
  • IT Konsultant

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Wsparcie funkcjonalne użytkowników aplikacji biznesowych oraz wykonywania drobnym prac administracyjnych w systemach IT: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń użytkowników; Obsługa zgłoszeń użytkowników w systemie; Doprecyzowywanie zgłoszeń – uszczegóławianie i wyjaśnianie...
  • Corporate Development Manager (Hunter)

    Orange Polska   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat   5 000 - 28 000 zł netto (+VAT)/mies.
    4 dni
    tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych; tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX; prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami; realizacja celów sprzedażowych...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: ​Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
  • Informatyk - lokalna obsługa użytkownika

    Poczta Polska S.A.   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na cały etat Twoje zadania: bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów informatycznych, prowadzenie diagnostyki stanu urządzeń IT, wdrażanie nowych aktualizacji oprogramowania, relokacja infrastruktury IT między lokalizacjami, usuwanie awarii sprzętu IT.
  • Asystent do działu IT

    Euro-Truck Sp. z o.o.   Mroków, mazowieckie gm. Lesznowola    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Opis stanowiska: wsparcie użytkowników biurowych /Help desk; opieka eksploatacyjna sprzętu komputerowego w biurze; rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem i oprogramowaniem; konfiguracja sprzętu komputerowego; współwdrażanie nowych rozwiązań informatycznych oraz...
  • Asystent działu IT

    CRL Sp. z o.o.   Zwoleń    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Wdrożenie w pierwszym okresie pracy odbywa się w siedzibie firmy w Radomiu. Do Twoich zadań będzie należało: Obsługa zgłoszeń w dziale IT (naprawy, aktualizacje, pomoc). Rozwiązywanie problemów związanych z bieżącą pracą, użytkowaniem sprzętu i oprogramowania. Wspieranie...