- Udzielanie wsparcia technicznego klientom (telefon, email, chat) w zakresie sprzętu, oprogramowania i innych produktów
- Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych
- Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta
- Współpraca z zespołem wsparcia drugiego stopnia w rozwiązywaniu zaawansowanych problemów technicznych
- Zaawansowana znajomość języka francuskiego (B2/C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2)
- Znajomość obsługi komputera i technologii sieciowych
- Zorientowanie na klienta i dbałość o szczegóły
- Umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów
- Wyjątkowe umiejętności komunikacyjne
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub wsparciu technicznym będzie dodatkowym atutem
- Umowę o pracę
- Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń
- Szkolenia
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta multisport, ubezpieczenie na życie, owocowe środy)
- Program rozwoju talentów oraz możliwości awansu
- Dostęp do szkoleń online
- Bonus za polecenie znajomego
- Zróżnicowaną kulturę pracy i integracyjne wydarzenia
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.