Concentrix CVG International jest międzynarodowym liderem w dynamicznie rozwijającej się branży telefonicznej obsługi klienta. To specjalista w dostarczaniu najwyższej jakości wsparcia technicznego globalnym liderom rynku technologii informatycznych, elektroniki komunikacyjnej oraz komunikacji. Dzięki stale rosnącemu zapotrzebowaniu na usługi wspracia w zakresie outsourcingu, firma Stream ciągle się rozwija. Z naszą wiedzą techniczną wspieramy ponad 2000 producentów sprzętu i oprogramowania komputerowego. Stream International, które posiada 24 oddziałów w 14 krajach na całym świecie, prowadzi tzw. Customer Interaction Centers (Centrum Obsługi Klienta). Grupa zatrudnia łącznie ok. 11 tys. osób
Twój zakres obowiązków
- Obsługa połączeń przychodzących
- Obsługa Klientów polskojęzycznych
- Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych
- Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych
- Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
- Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów
- Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu
Wymagania
- Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
- Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
- Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta
- Zainteresowanie nowymi technologiami
- Znajomość języka polskiego w stopniu zaawansowanym (C1) i angielskiego w stopniu dobrym (B1)
- Operatywność, dobra organizacja i wysoki poziom motywacji do pracy
Oferujemy
- Umowa o pracę już od pierwszego dnia współpracy
- Elastyczny grafik - praca zmianowa (poniedziałek-sobota)
- Wolne 2 soboty w miesiącu, wszystkie niedziele i święta
- Bogaty pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, MyBenefit, zniżki u naszych partnerów biznesowych)
- Szkolenie przygotowujące do pracy (w pełni płatne)
- Wiele wyzwań i ambitnych zadań
- Ciekawa praca w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.