Grupa INWEMER działa na terenie całego kraju i jest liderem rynku w branży oferującej usługi dla firm i instytucji B2B w dziedzinie kompleksowego utrzymania czystości,obsługi technicznej budynków.
W związku z rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- poszukiwanie podwykonawców oraz monitorowanie rynku usług technicznych
- prowadzenie bazy aktualnych podwykonawców i dostawców w dedykowanej aplikacji
- planowanie procesów zakupowych
- analiza cen podwykonawców i dostawców z bazy oraz potencjalnych
- negocjacje z podwykonawcami i dostawcami usług i materiałów
- aktualizowanie wzorów dokumentów związanych ze współpracą z podwykonawcami i dostawcami
- zarządzanie i ewidencja umów z dostawcami i podwykonawcami
- minimum średnie wykształcenie
- mile widziane wykształcenie techniczne
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych
- gotowość do czasowej realizacji zadań poza siedzibą firmy
- czynne prawo jazdy kat B
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
- praca w dużej, rozwijającej się firmie i przyjaznym zespole
- narzędzia i wsparcie w wykonywaniu obowiązków (komputer, telefon)
- szkolenia
- dodatkowe benefity
Poznaj
Inwemer System Sp. z o.o.
Zajmujemy się utrzymywaniem czystości w biurach, instytucjach, przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych i centrach logistycznych, a także: ochroną osób i mienia, wynajmem pracowników w ramach Agencji Pracy Tymczasowej, obsługą oraz szkoleniami z zakresu BHP.
Pracujemy dla wielu Firm w całej Polsce, wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów już od 19 lat. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań, sprawnemu zarządzaniu organizacją i wykorzystaniu bogatego doświadczenia, zapewniamy komfortową współpracę i zadowolenie z usług.