Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/093/11/2017
Główne zadania:
• tworzenie i monitorowanie realizacji planów zakupowych, opracowywanie strategii kategorii zakupowych, ich weryfikację oraz wdrożenie
• monitorowanie i analizę rynku dostawców towarów i usług,
• weryfikację potrzeb klienta wewnętrznego oraz inicjowanie i udział w działaniach optymalizujących przygotowania do ich realizacji
• organizowanie i przeprowadzanie postępowań zakupowych, w tym opracowywanie projektów umów i udział w negocjacjach ich warunków
• uczestniczenie w wyborze lub dokonywanie wyboru dostawców towarów i usług
• dokonywanie oceny zawartych umów na dostawy towarów i usług
• współpracę z podmiotami Grupy Kapitałowej Banku w zakresie zakupu towarów i usług w celu optymalizacji zakupów w ramach Grupy
• sporządzanie informacji i raportów w zakresie kategorii i prowadzonych postępowań zakupowych
Oczekujemy:
• wykształcenia wyższego
• umiejętności analizowania informacji i danych, dostrzegania zależności, wyciągania wniosków
• umiejętności pracy w zespole
• znajomości technik negocjacyjnych i umiejętności ich stosowania
• dokładności, samodzielności, konsekwencji w działaniu i odporności na stres
• biegłej znajomości języka angielskiego
• mile widziane doświadczenie w obszarze zakupów (preferowany obszar: administracja, ATM, sprzęt bankowy, bezpieczeństwo)
Oferujemy:
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń