Międzynarodowa firma z ponad 100-letnią tradycją, o ustabilizowanej pozycji w branży motoryzacyjnej poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Zakupów i Administracji
Miejsce pracy: Swarzędz
Nr Ref.: 01/DFA/2014
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- efektywne zarządzanie procesem zakupowym
- organizację procesu przygotowywania umów do zatwierdzania oraz prowadzenie rejestru i archiwum umów
- negocjowanie cen i warunków dostaw z dostawcami na podstawie przyjętej strategii firmy
- monitorowanie jakości współpracy z dostawcami oraz weryfikację i okresową ocenę dostawców
- weryfikację faktur pod kątem ich poprawności
- sporządzanie niezbędnych raportów i zestawień dotyczących obszaru zakupów
- tworzenie instrukcji roboczych, ich kontrola i aktualizacja
- zadania z zakresu administracji firmy
- współpracę z innym działami firmy oraz zagranicznymi zakładami Grupy Kromberg & Schubert w zakresie wykonywanych obowiązków
- wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne lub techniczne)
- doświadczenie w pracy w dziale zakupów
- umiejętności negocjacyjne
- komunikatywność
- bardzo dobra organizacja i planowanie pracy
- umiejętność pracy w zespole
- znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem
- praktyczna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
- odpowiedzialność i sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- biegła znajomość obsługi komputera (w szczególności pakietu MS Office)
- czynne prawo jazdy kategorii B
- pracę w międzynarodowym środowisku w nowoczesnej organizacji
- możliwość rozwoju zawodowego
- szkolenia zgodne z międzynarodowymi standardami
- atrakcyjne wynagrodzenie powiązane z wynikami pracy
- narzędzia niezbędne do wykonywania pracy