młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zakres obowiązków: analizowanie rynku dostawców, wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców, negocjowanie cen i odpowiedzialność za zakup materiałów, przygotowywanie i monitoring zamówień do dostawców, kontrolowanie zgodności dostaw z warunkami umów, udział w inwentaryzacjach...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Tworzenie zapytań i zamówień u dostawców, Poszukiwanie nowych dostawców, Dbałość o dokumentacje, Współpraca z menedżerami produktów, Zakup oferowanych towarów, Raportowanie postępów.
Melle Sp. z o.o.Ostrów Wielkopolski, Stary Staw 9
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Do zakresu obowiązków należeć będzie: przygotowanie zapytań ofertowych oraz zamówień od dostawców zagranicznych i krajowych, wyszukiwanie potencjalnych dostawców, przygotowanie oraz prawidłowe prowadzenie dokumentacji, współpraca z działem product managerów, zakup towarów handlowych...
Zakres obowiązków: realizacja zadań zakupowych zgodnie z harmonogramem; rozwijanie bazy poprzez aktywne poszukiwanie nowych podwykonawców oraz dostawców materiałów budowlanych; prowadzenie audytów nowych podwykonawców i dostawców; prowadzenie negocjacji, przygotowanie umów, kontraktowanie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
15 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: rozwój strategii zakupowej w zakresie branży automatyki, nadzór nad realizacją i rozliczeniem umów centralnych na dostawy materiałów i części zamiennych oraz kluczowych usług utrzymania urządzeń srk, bieżąca współpraca z jednostkami...
Zadania analiza kompletności wniosków zakupowych; wyszukiwanie nowych potencjalnych podwykonawców/ dostawców; sporządzanie i wysyłka zapytań ofertowych; prowadzenie negocjacji z podwykonawcami/ dostawcami wraz ze sporządzaniem protokołu z przeprowadzonych negocjacji; analiza zebranych...
Będziesz odpowiadać za: przygotowanie analiz i badań rynku (w tym analiz trendów, cen materiałów), analizę prowadzonej bazy; dokonywanie oceny obecnych dostawców i poszukiwanie nowych, przygotowanie analiz potrzeb klientów wewnętrznych, przygotowanie analiz dotyczących zużycia...
Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów technicznych zgodnie z polityką zakupową spółki; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
przeprowadzanie procesu zakupu materiałów oraz usług na poszczególnych etapach, zbieranie danych do zapytania ofertowego (zakres zapotrzebowania, terminy realizacji, szczegółowa specyfikacja), współpraca z klientami i kontrahentami Spółki w celu sprawnego przeprowadzania procesu zakupów,...
szeroko pojęta korespondencja handlowa z dostawcami, zapewnienie najlepszych warunków zakupów pod względem ceny i jakości, obsługa ewentualnych reklamacji wynikających z dostaw wadliwych towarów, wyszukiwanie produktów (wysyłanie zapytań ofertowych) – na podstawie benchmarku, oczekiwań...
Zakupy IT hardware & software – bieżące zakupy na koncernowych i lokalnych kontraktach, sprzęt i akcesoria, licencje, infrastruktura sieciowa, dialery, nagrywarki, telefonia stacjonarna i komórkowa;
Dokonywanie analiz rynku dostawców i poszukiwanie nowych;
Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami;
Składanie zamówień i monitorowanie dostaw;
Ocena dostawców;
Współpraca z koncernem i dostawcami centralnymi w zakresie koszyka i zakupów centralnych;
Optymalizowanie i usprawnianie procesów zakupowych;
Tworzenie, aktualizacja procesów.
Oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
Dostęp do szkoleń;
Pracę w międzynarodowym środowisku;
Biuro w centrum Poznania;
Bogaty pakiet benefitów;
Atrakcyjne wynagrodzenie
Oczekiwania:
Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne;
Minimum 3 – letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia procesów zakupowych
Bardzo dobra praktyczna znajomość obsługi programów pakietu MS Office , w szczególności Excel
Znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej bardzo dobrym (poziom C1)
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zakres obowiązków: analizowanie rynku dostawców, wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców, negocjowanie cen i odpowiedzialność za zakup materiałów, przygotowywanie i monitoring zamówień do dostawców, kontrolowanie zgodności dostaw z warunkami umów, udział w inwentaryzacjach...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Tworzenie zapytań i zamówień u dostawców, Poszukiwanie nowych dostawców, Dbałość o dokumentacje, Współpraca z menedżerami produktów, Zakup oferowanych towarów, Raportowanie postępów.
Melle Sp. z o.o.Ostrów Wielkopolski, Stary Staw 9
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Do zakresu obowiązków należeć będzie: przygotowanie zapytań ofertowych oraz zamówień od dostawców zagranicznych i krajowych, wyszukiwanie potencjalnych dostawców, przygotowanie oraz prawidłowe prowadzenie dokumentacji, współpraca z działem product managerów, zakup towarów handlowych...
Zakres obowiązków: realizacja zadań zakupowych zgodnie z harmonogramem; rozwijanie bazy poprzez aktywne poszukiwanie nowych podwykonawców oraz dostawców materiałów budowlanych; prowadzenie audytów nowych podwykonawców i dostawców; prowadzenie negocjacji, przygotowanie umów, kontraktowanie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
15 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: rozwój strategii zakupowej w zakresie branży automatyki, nadzór nad realizacją i rozliczeniem umów centralnych na dostawy materiałów i części zamiennych oraz kluczowych usług utrzymania urządzeń srk, bieżąca współpraca z jednostkami...
Zadania analiza kompletności wniosków zakupowych; wyszukiwanie nowych potencjalnych podwykonawców/ dostawców; sporządzanie i wysyłka zapytań ofertowych; prowadzenie negocjacji z podwykonawcami/ dostawcami wraz ze sporządzaniem protokołu z przeprowadzonych negocjacji; analiza zebranych...
Będziesz odpowiadać za: przygotowanie analiz i badań rynku (w tym analiz trendów, cen materiałów), analizę prowadzonej bazy; dokonywanie oceny obecnych dostawców i poszukiwanie nowych, przygotowanie analiz potrzeb klientów wewnętrznych, przygotowanie analiz dotyczących zużycia...
Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów technicznych zgodnie z polityką zakupową spółki; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
przeprowadzanie procesu zakupu materiałów oraz usług na poszczególnych etapach, zbieranie danych do zapytania ofertowego (zakres zapotrzebowania, terminy realizacji, szczegółowa specyfikacja), współpraca z klientami i kontrahentami Spółki w celu sprawnego przeprowadzania procesu zakupów,...
szeroko pojęta korespondencja handlowa z dostawcami, zapewnienie najlepszych warunków zakupów pod względem ceny i jakości, obsługa ewentualnych reklamacji wynikających z dostaw wadliwych towarów, wyszukiwanie produktów (wysyłanie zapytań ofertowych) – na podstawie benchmarku, oczekiwań...