specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
14 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: rozwój strategii zakupowej w zakresie branży automatyki, nadzór nad realizacją i rozliczeniem umów centralnych na dostawy materiałów i części zamiennych oraz kluczowych usług utrzymania urządzeń srk, bieżąca współpraca z jednostkami...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: Kontraktacja i wsparcie techniczne w zakresie m.in.: prefabrykatów betonowych (kubaturowe oraz infrastrukturalne), konstrukcji stalowych, wind, wyposażenia dokowego. Prowadzenie negocjacji handlowych i uzgodnień technicznych, Utrzymywanie bieżących...
Zadania: negocjowanie umów z dostawcami i podwykonawcami branży instalacji technicznych; sporządzanie zamówień dla dostawców i podwykonawców; koordynowanie dostaw, monitorowanie ich terminowości i zgodności z zamówieniem; poszukiwanie nowych dostawców oraz współpraca z dotychczasowymi;
Propozycja zakresu czynności: Koordynacja i bieżąca obsługa umowy na świadczenie usług teleinformatycznych, Koordynacja realizacji umów i spraw z zakresu teleinformatyki , w tym obsługa formalna umów w aktualnie obowiązujących w Spółce systemach informatycznych, Udział w negocjacjach...
szeroko pojęta korespondencja handlowa z dostawcami, zapewnienie najlepszych warunków zakupów pod względem ceny i jakości, obsługa ewentualnych reklamacji wynikających z dostaw wadliwych towarów, wyszukiwanie produktów (wysyłanie zapytań ofertowych) – na podstawie benchmarku, oczekiwań...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
14 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie instrukcji dla wykonawców oraz warunków umowy w oparciu o Opis Przedmiotu Zamówienia/Program Funkcjonalno-Użytkowy umożliwiających wszczęcie procedury przetargowej, sporządzanie i...
Główne zadania: prowadzenie spraw dotyczących zamówień publicznych tj.: szacowanie wartości, przygotowanie Opisów Przedmiotu Zamówienia oraz Istotnych Postanowień Umowy na dostawy i usługi; analizowanie rynku towarów i usług pod kątem dynamiki zmiany cen ich zakupu; sporządzanie...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Współpraca z dealerami i importerami na terenie całej Polski i Słowacji; Tworzenie i przesyłanie zapytań ofertowych zgodnych z potrzebami Spółki; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami; Negocjowanie zapisów umów; Analiza otrzymanych ofert; Sporządzanie...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych (ustawa Prawo zamówień publicznych) oraz niepublicznych (na podstawie wewnętrznych regulacji Spółki w zakresie zakupów) przygotowywanie dokumentacji postępowań w szczególności...
Specjalista ds. Zakupów (Obszar telekomunikacja i IT)
Specjalista ds. Zakupów (Obszar telekomunikacja i IT)
Polkomtel Sp. z o.o.
Warszawa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
778 dni temu
Specjalista ds. Zakupów (Obszar telekomunikacja i IT)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: SZ/ES/AL/84/0222
Twój zakres obowiązków
Kompleksowa realizacja procesu zakupowego;
Negocjowanie cen oraz warunków dostaw;
Ścisła współpraca z Partnerami Biznesowymi oraz spółkami z Grupy Polsat Plus w szczególności z Netia S.A i obszarem B2B przy realizacji projektów klienckich: Data Center&Cloud; bezpieczeństwo IT; usługi komunikacyjne; rozwiązania sieciowe i IT;
Inicjowanie projektów zakupowych służących optymalizacji procesów oraz kosztów;
Udział od strony zakupowej we wdrażaniu nowych projektów/produktów ICT (technologie informacyjno-komunikacyjne);
Bieżące monitorowanie rynku i stałe poszukiwanie najlepszych dostawców;
Analiza rynku dostawców oraz przygotowywanie raportów w zakresie zarządzanych kategorii;
Przygotowywanie oraz negocjowanie warunków umów zakupowych.
Nasze wymagania
Min. 2-letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu procesów zakupowych (preferowane kategorie: IT i telekomunikacja);
Umiejętności negocjacyjne;
Bardzo dobra praktyczna znajomość pakietu MS Office;
Mile widziane doświadczenie z zakupów w obszarach IT lub telekomunikacja oraz znajomość SAP R/4;
Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
Samodzielność i skrupulatność;
Bardzo dobra organizacja pracy;
Umiejętność współpracy w zespole.
To oferujemy
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
Udział w ciekawych projektach kreujących rozwój obszaru zakupów;
Dobrą atmosferę, przyjazne środowisko pracy;
Pakiet benefitów (MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, oferty pracownicze).
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
14 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: rozwój strategii zakupowej w zakresie branży automatyki, nadzór nad realizacją i rozliczeniem umów centralnych na dostawy materiałów i części zamiennych oraz kluczowych usług utrzymania urządzeń srk, bieżąca współpraca z jednostkami...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: Kontraktacja i wsparcie techniczne w zakresie m.in.: prefabrykatów betonowych (kubaturowe oraz infrastrukturalne), konstrukcji stalowych, wind, wyposażenia dokowego. Prowadzenie negocjacji handlowych i uzgodnień technicznych, Utrzymywanie bieżących...
Zadania: negocjowanie umów z dostawcami i podwykonawcami branży instalacji technicznych; sporządzanie zamówień dla dostawców i podwykonawców; koordynowanie dostaw, monitorowanie ich terminowości i zgodności z zamówieniem; poszukiwanie nowych dostawców oraz współpraca z dotychczasowymi;
Propozycja zakresu czynności: Koordynacja i bieżąca obsługa umowy na świadczenie usług teleinformatycznych, Koordynacja realizacji umów i spraw z zakresu teleinformatyki , w tym obsługa formalna umów w aktualnie obowiązujących w Spółce systemach informatycznych, Udział w negocjacjach...
szeroko pojęta korespondencja handlowa z dostawcami, zapewnienie najlepszych warunków zakupów pod względem ceny i jakości, obsługa ewentualnych reklamacji wynikających z dostaw wadliwych towarów, wyszukiwanie produktów (wysyłanie zapytań ofertowych) – na podstawie benchmarku, oczekiwań...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
14 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie instrukcji dla wykonawców oraz warunków umowy w oparciu o Opis Przedmiotu Zamówienia/Program Funkcjonalno-Użytkowy umożliwiających wszczęcie procedury przetargowej, sporządzanie i...
Główne zadania: prowadzenie spraw dotyczących zamówień publicznych tj.: szacowanie wartości, przygotowanie Opisów Przedmiotu Zamówienia oraz Istotnych Postanowień Umowy na dostawy i usługi; analizowanie rynku towarów i usług pod kątem dynamiki zmiany cen ich zakupu; sporządzanie...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Współpraca z dealerami i importerami na terenie całej Polski i Słowacji; Tworzenie i przesyłanie zapytań ofertowych zgodnych z potrzebami Spółki; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami; Negocjowanie zapisów umów; Analiza otrzymanych ofert; Sporządzanie...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych (ustawa Prawo zamówień publicznych) oraz niepublicznych (na podstawie wewnętrznych regulacji Spółki w zakresie zakupów) przygotowywanie dokumentacji postępowań w szczególności...