Specjalista ds. zakupów / Specjalista ds. zamówień własnych
Miejsce pracy: Niepołomice, Wola Batorska
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
- utrzymywanie stałego kontaktu z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi, w tym prowadzenie negocjacji handlowych, pozyskiwanie i wprowadzanie cenników, nadzór nad terminowością dostaw oraz przekazywanie ww. informacji do odpowiednich działów
- opracowywanie oraz składanie zamówień do dostawców,
- koordynowanie realizacji zamówień, reklamacji itp.
- organizowanie transportów krajowych i zagranicznych
- przygotowywanie i kontrolowanie dokumentacji zakupowej oraz importowej
- współpraca z agentem celnym i innymi działami firmy
- analiza oraz kontrola stanów magazynowych
- wprowadzanie i modyfikowanie danych w systemie handlowym oraz bazach danych
- inicjowanie działań mających na celu optymalizację kosztów
- wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców oraz produktów
Od kandydata oczekujemy:
- doświadczenia na podobnym stanowisku pracy
- znajomości pakietu MS Office
- dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie, pozwalającej na swobodną komunikację
- sumienności i odpowiedzialnego podejścia do obowiązków pracowniczych
- komunikatywność i łatwości w nawiązywaniu kontaktów
- umiejętności pracy w zespole
Mile widziane:
- znajomość systemu Symfonia ERP
- prawa jazdy kat. B
- znajomości przepisów, procedur i dokumentacji celnej, w tym AEO
- doświadczenie w zakresie przygotowywania zgłoszeń celnych
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia
- możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju w firmie
- niezbędne narzędzia i komfortowe warunki pracy
- dodatkowe benefity: opieka medyczna