Zakres obowiązków: realizacja zadań zakupowych zgodnie z harmonogramem; rozwijanie bazy poprzez aktywne poszukiwanie nowych podwykonawców oraz dostawców materiałów budowlanych; prowadzenie audytów nowych podwykonawców i dostawców; prowadzenie negocjacji, przygotowanie umów, kontraktowanie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Tworzenie zapytań i zamówień u dostawców, Poszukiwanie nowych dostawców, Dbałość o dokumentacje, Współpraca z menedżerami produktów, Zakup oferowanych towarów, Raportowanie postępów.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zakres obowiązków: analizowanie rynku dostawców, wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców, negocjowanie cen i odpowiedzialność za zakup materiałów, przygotowywanie i monitoring zamówień do dostawców, kontrolowanie zgodności dostaw z warunkami umów, udział w inwentaryzacjach...
Melle Sp. z o.o.Ostrów Wielkopolski, Stary Staw 9
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Do zakresu obowiązków należeć będzie: przygotowanie zapytań ofertowych oraz zamówień od dostawców zagranicznych i krajowych, wyszukiwanie potencjalnych dostawców, przygotowanie oraz prawidłowe prowadzenie dokumentacji, współpraca z działem product managerów, zakup towarów handlowych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
10 godz.
przeprowadzanie procesu zakupu materiałów oraz usług na poszczególnych etapach, zbieranie danych do zapytania ofertowego (zakres zapotrzebowania, terminy realizacji, szczegółowa specyfikacja), współpraca z klientami i kontrahentami Spółki w celu sprawnego przeprowadzania procesu zakupów,...
szeroko pojęta korespondencja handlowa z dostawcami, zapewnienie najlepszych warunków zakupów pod względem ceny i jakości, obsługa ewentualnych reklamacji wynikających z dostaw wadliwych towarów, wyszukiwanie produktów (wysyłanie zapytań ofertowych) – na podstawie benchmarku, oczekiwań...
Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów technicznych zgodnie z polityką zakupową spółki; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i...
Zadania: Zapewnienie dostępności komponentów do produkcji (składanie i nadzór nad realizacją zamówień, dostosowywanie harmonogramów dostaw do zmian popytu) Zlecanie transportu; Optymalizacja wielkości dostaw oraz poziomu zapasów; Zagospodarowanie zapasów wolnorotujących i zbędnych;...
Zadania: negocjowanie umów z dostawcami i podwykonawcami branży instalacji technicznych; sporządzanie zamówień dla dostawców i podwykonawców; koordynowanie dostaw, monitorowanie ich terminowości i zgodności z zamówieniem; poszukiwanie nowych dostawców oraz współpraca z dotychczasowymi;
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
Firma Dutron Śrem Sp. z o.o. jest międzynarodowym przedsiębiorstwem specjalizującym się w montażu podzespołów dla branż motoryzacyjnej, telekomunikacyjnej, medycznej i branży dóbr konsumpcyjnych. Spółka posiada certyfikat ISO 9001 oraz 14001. W codziennych działaniach Pracowników i Zarządu Spółki Dutron Śrem zagadnienia jakości traktowane są priorytetowo.
Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
Specjalista ds. Zakupów
Miejsce pracy: Śrem
Zakres zadań:
poszukiwanie i wybór dostawców dla nowych oraz istniejących już projektów produkcyjnych
zapewnienie firmie bezpieczeństwa źródeł dostaw komponentów w odpowiedniej cenie i jakości
negocjowanie warunków zakupowych z nowymi i obecnymi dostawcami
zamawianie komponentów w oparciu o zapotrzebowanie i zamówienia od klientów, monitorowanie realizacji zamówień
analizowanie stanów magazynowych komponentów, nadzór nad optymalnym poziomem zapasów
budowanie relacji z dostawcami
prowadzenie oceny dostawców oraz wdrażanie działań korygujących
udział w budowaniu strategii zakupowych
opracowywanie i wdrażanie projektów optymalizacji łańcucha dostaw
Wymagania:
wykształcenie wyższe
doświadczenie w pracy w dziale zakupów na podobnym stanowisku
dobra znajomość języka angielskiego (B2)
doświadczenie w prowadzeniu negocjacji zakupowych
znajomość pakietu MS Office (bardzo dobra znajomość MS Excel)
dobra organizacja pracy i samodzielność
zorientowanie na osiąganie celów i elastyczność w działaniu
Zakres obowiązków: realizacja zadań zakupowych zgodnie z harmonogramem; rozwijanie bazy poprzez aktywne poszukiwanie nowych podwykonawców oraz dostawców materiałów budowlanych; prowadzenie audytów nowych podwykonawców i dostawców; prowadzenie negocjacji, przygotowanie umów, kontraktowanie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Tworzenie zapytań i zamówień u dostawców, Poszukiwanie nowych dostawców, Dbałość o dokumentacje, Współpraca z menedżerami produktów, Zakup oferowanych towarów, Raportowanie postępów.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zakres obowiązków: analizowanie rynku dostawców, wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców, negocjowanie cen i odpowiedzialność za zakup materiałów, przygotowywanie i monitoring zamówień do dostawców, kontrolowanie zgodności dostaw z warunkami umów, udział w inwentaryzacjach...
Melle Sp. z o.o.Ostrów Wielkopolski, Stary Staw 9
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Do zakresu obowiązków należeć będzie: przygotowanie zapytań ofertowych oraz zamówień od dostawców zagranicznych i krajowych, wyszukiwanie potencjalnych dostawców, przygotowanie oraz prawidłowe prowadzenie dokumentacji, współpraca z działem product managerów, zakup towarów handlowych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
10 godz.
przeprowadzanie procesu zakupu materiałów oraz usług na poszczególnych etapach, zbieranie danych do zapytania ofertowego (zakres zapotrzebowania, terminy realizacji, szczegółowa specyfikacja), współpraca z klientami i kontrahentami Spółki w celu sprawnego przeprowadzania procesu zakupów,...
szeroko pojęta korespondencja handlowa z dostawcami, zapewnienie najlepszych warunków zakupów pod względem ceny i jakości, obsługa ewentualnych reklamacji wynikających z dostaw wadliwych towarów, wyszukiwanie produktów (wysyłanie zapytań ofertowych) – na podstawie benchmarku, oczekiwań...
Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów technicznych zgodnie z polityką zakupową spółki; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i...
Zadania: Zapewnienie dostępności komponentów do produkcji (składanie i nadzór nad realizacją zamówień, dostosowywanie harmonogramów dostaw do zmian popytu) Zlecanie transportu; Optymalizacja wielkości dostaw oraz poziomu zapasów; Zagospodarowanie zapasów wolnorotujących i zbędnych;...
Zadania: negocjowanie umów z dostawcami i podwykonawcami branży instalacji technicznych; sporządzanie zamówień dla dostawców i podwykonawców; koordynowanie dostaw, monitorowanie ich terminowości i zgodności z zamówieniem; poszukiwanie nowych dostawców oraz współpraca z dotychczasowymi;
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...