Lider w sprzedaży pokryć dachowych extraDACH w związku z rozwojem poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Zamówień i Logistyki
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
Sporządzanie zamówień zakupowych;
Nadzór nad terminową realizacją dostaw;
Kontrola i utrzymanie optymalnych stanów magazynowych;
Weryfikacja i aktualizacja danych w systemie;
Współpraca z producentami, przedstawicielami oraz oddziałami w całej Polsce.
Wymagania:
Umiejętność strategicznego i analitycznego myślenia;
Radzenie sobie z presją czasu i rozwiązywanie bieżących problemów;
Szybkie przyswajanie wiedzy;
Dokładność i skrupulatność;
Wielozadaniowość;
Komunikatywność oraz zdolności negocjacyjne;
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;
Znajomość systemu ERP lub podobnego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku;
Ciekawą pracę pełną wyzwań;
Umowę o pracę i stałe wynagrodzenie;
Prywatną opiekę medyczną.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
Największa, szybko rozwijająca się sieć hurtowni w branży pokryć dachowych w Polsce. Specjalizująca się w sprzedaży dachów, ścian i wszystkiego co potrzebne do zbudowania wymarzonego i bezpiecznego domu.
Klient portalu Praca.pl
Szczecin
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
11 dni
Realizacja zakupów inwestycyjnych zgodnie z wewnętrzną polityką firmy; Wyszukiwanie i ocena dostawców oraz analizowanie rynku; Negocjowanie warunków handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Zarządzanie przypisaną kategorią zakupową i portfelem dostawców; Kontrola jakości i terminowości...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Prowadzenie kompleksowych procesów zakupowych dla projektów technicznych, Przygotowywanie zapytań ofertowych i analiz rynkowych, Weryfikacja i negocjowanie ofert z dostawcami z Polski i zagranicy, Koordynacja zamówień, współpraca z zespołami projektowymi i dbanie o zgodność z...
Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów inwestycyjnych zgodnie z polityką zakupową spółki; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową...
extraDACHSzczecin
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: sporządzanie zamówień zakupu; nadzór nad terminową realizacją dostaw; codzienna kontrola i utrzymanie optymalnych stanów magazynowych; weryfikacja poprawności i modyfikacja danych w systemie; bezpośrednia współpraca z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Twoje zadanie Pełnienie roli Kupca w zakresie związanym z wykonywaniem, zamawianiem i realizacją zakupów na projekty energetyczne/przemysłowe oraz bezpośrednia współpraca z jednostkami organizacyjnymi w tym zakresie; Przygotowywanie zapytań ofertowych w zakresie wybranych kategoriach...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Warszawa
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 800 - 8 300 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
praca z dokumentami zakupowymi i sprzedażowymi; poszukiwanie dostawców sprzętu i odczynników; prowadzenie zakupów do laboratorium i biura: sprzęt, odczynniki chemiczne, artykuły biurowe etc. wystawianie ofert; sporządzenie proform i faktur.
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Warszawa
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 800 - 8 300 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zarządzanie dokumentacją zakupową i sprzedażową. Wyszukiwanie dostawców i produktów. Organizacja zakupów dla różnych działów firmy. Przygotowywanie ofert handlowych. Realizacja faktur i proform.
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Warszawa
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 800 - 8 300 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zarządzanie dokumentacją zakupową i sprzedażową. Weryfikacja umów i prowadzenie negocjacji. Poszukiwanie i selekcja dostawców sprzętu i materiałów laboratoryjnych oraz biurowych. Przygotowanie ofert handlowych i realizacja zamówień.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupowych dla projektów technicznych; Przygotowywanie zapytań ofertowych oraz analiza rynku dostawców i podwykonawców; Prowadzenie negocjacji handlowych z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi; Współpraca z zespołami projektowymi oraz dbanie o...
Opis stanowiska: Zarządzanie procesem zakupowym, Prowadzenie negocjacji z dostawcami, Aktywne poszukiwanie nowych dostawców, Negocjacje cen i warunków współpracy, Wdrażanie rozwiązań optymalizacyjnych, Monitorowanie i analiza rynku.