- Definiowanie i budowanie strategii podległych kategorii
- Monitorowanie i koordynowanie polityki cenowej
- Organizacja akcji promocyjnych i marketingowych w celu budowania dobrego wizerunku sieci
- Koordynowanie i nadzór nad realizacją ogólnopolskich działań promocyjnych sieci
- Odpowiedzialność za realizację celów budżetowych
- Współpraca z dostawcami i producentami
- Analiza rynku pod względem podległych kategorii
- Bardzo dobrze znasz pakiet MS Office – w tym szczególnie MS Excel
- Znasz lokalny rynek sklepów spożywczych i branżę FMCG
- Znasz procesy biznesowe: handlowe, operacyjne, marketingowe
- Posiadasz wiedzę z zakresu funkcjonowania sklepów spożywczych Masz wysokie zdolności interpersonalne – komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Posiadasz umiejętność analitycznego myślenia
- Jesteś osobą rzetelną i umiejętnie planujesz i organizujesz własną pracę
- Pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Wynagrodzenie podstawowe i atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników pracy
- Ciekawą, odpowiedzialną i samodzielną pracę w kreatywnym i pozytywnym zespole
- Niezbędne narzędzia pracy
Poznaj
Eurocash S.A.
Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją szybko zbywalnych produktów spożywczych, chemii gospodarczej, alkoholi i wyrobów tytoniowych. Oferuje także wsparcie marketingowe dla niezależnych polskich przedsiębiorców prowadzących działalność detaliczną. Wspierane przez Eurocash sieci franczyzowe i partnerskie zrzeszają około 15 tysięcy niezależnych sklepów działających pod takimi markami jak abc, Groszek, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Euro Sklep, Gama, Duży Ben, a także Kontigo oraz Koliber. Na ten moment Grupa Eurocash zatrudnia ponad 22 tysiące pracowników w całej Polsce. Jesteśmy #bardzo stabilnym i #bardzo odpowiedzialnym pracodawcą, a w codziennej pracy łączymy przedsiębiorczość, ambicję i pasję do działania. Dołącz do nas i przekonaj się, że razem możemy osiągnąć #bardzo dużo!