-
samodzielne prowadzenie projektów oraz analiz w zakresie optymalizacji procesów sprzedaży w Banku,
-
doskonalenie istniejących oraz tworzenie nowych procesów w zakresie centralizacji procesów posprzedażowych,
-
przedkładanie propozycji działań usprawniających procesy biznesowe i procedury organizacyjne w Banku na postawie analizy własnej oraz zgłoszeń reklamacyjnych,
-
aktywny udział w grupach roboczych oraz projektach prowadzonych w Banku w zakresie obszaru procesów kredytowych,
-
dokonywanie bieżących przeglądów i wprowadzanie zmian do procesu kredytowego pod kątem optymalizacji procesu sprzedaży,
-
opiniowanie regulacji wewnętrznych Banku pod kątem optymalizacji procesów biznesowych,
-
analiza ryzyk operacyjnych z obszaru działalności i ich ewidencja,
-
przeprowadzanie wywiadów i umiejętność dojścia do przyczyny nieprawidłowości.
-
wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, finanse, bankowość,
-
min. 2 letnie doświadczenie w bankowości,
-
doświadczenie w projektowaniu nowych procesów i udoskonalaniu istniejących,
-
praktyczna znajomość zagadnień związanych z obsługą klienta bankowego oraz procesu kredytowego,
-
mile widziane doświadczenie w obszarze controlingu, audytu wewnętrznego lub pokrewnych,
-
dobra znajomość pakietu MS Office,
-
orientacja na rezultat i terminowość.
-
prywatną opiekę medyczną,
-
pracę w Banku z polskim kapitałem,
-
ciekawą pracę w zgranym i dynamicznym zespole,
-
możliwości zdobycia cennego doświadczenia i rozwoju zawodowego.
