Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na cały etat, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku
- współtworzenie narzędzi analitycznych wykorzystywanych do pomiaru ryzyka
- identyfikacja ryzyk, ich pomiar, ocena, weryfikacja, analiza, monitorowanie i raportowanie
- prowadzenie i aktualizacja rejestru ryzyk
- wsparcie w opracowywaniu i monitorowaniu realizacji planów reakcji na ryzyko, raportowaniu ryzyk do Zarządu Spółki
- współpraca z jednostkami Spółki w zakresie analizy i oceny ryzyk, w tym ryzyka braku zgodności
- uczestniczenie w przeprowadzaniu szkoleń wewnętrznych
- współpraca przy tworzeniu i raportowaniu dokumentacji działu
- masz wykształcenie wyższe na kierunku: prawo, compliance lub audyt
- masz min. 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalisty ds. zarządzania ryzykiem lub w obszarze prawnym, kontroli, audytu, compliance
- potrafisz analizować przepisy prawa, przeprowadzać analizy zgodności i ryzyka
- współpracowałeś z biznesem dla zbudowania mapy ryzyk
- masz umiejętności analitycznego myślenia
- jesteś komunikatywny, skrupulatny i zaangażowany
- bardzo dobrze znasz Excel
- znasz metodologię zarządzania ryzykiem
- doświadczenie w pracy w spółce Skarbu Państwa
- uprawnienia compliance oficera
- doświadczenie w pracy w zespołach audytowych lub compliance
- wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy
- pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie
- kartę Multisport na korzystnych warunkach, pocztowe grupy sportowe
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych
- karty rabatowe na paliwo oraz zniżki u partnerów biznesowych
- dostęp do platformy językowej
- miejsce do pozostawienia roweru z zapleczem sanitarnym
Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!
Poznaj
Poczta Polska S.A.
ul. Rodziny Hiszpańskich 8
00-940 Warszawa
Dlaczego warto?
Poczta Polska świadczy usługi pocztowe, kurierskie, bankowe, ubezpieczeniowe i logistyczne dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. Prowadzimy także sprzedaż produktów filatelistycznych, książek, prasy i innych towarów handlowych. Klienci mogą korzystać z naszych usług w placówkach pocztowych (4700 placówek własnych w całym kraju). Wiele oferowanych przez nas usług dostępnych jest także przez Internet.
Nasz zespół to pracownicy o różnych kwalifikacjach i kompetencjach. Różnorodność pozwala nam skutecznie odpowiadać na zmieniający się rynek i potrzeby klientów. Pracownikom dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
-
Krok
Wyślij CV
-
Krok
Porozmawiajmy
-
Krok
Spotkajmy się
-
Krok
Rozwiąż zadanie
-
Krok
Dołącz do nas
-
Krok
Poleć nas innym