Marka Monnari www.monnaritrade.com istnieje na polskim rynku od 1998 roku. Obecnie firma jest liderem w segmencie eleganckiej, markowej odzieży dla Pań aktywnych i nowoczesnych, a zarazem lubiących podkreślać swoją kobiecość.
Monnari oferuje dwie, pełne sezonowe kolekcje (wiosna-lato, jesień-zima), odzwierciedlające światowe trendy mody, interpretowanej poprzez pryzmat ponadczasowej klasyki. Rozmaite linie odzieży uzupełnia szeroki wybór akcesoriów, począwszy od obuwia, poprzez torby, szale, aż po biżuterię. Własna wzorcownia, tandem doświadczonych projektantek i ludzie, dla których moda jest prawdziwą pasją składają się na sukces marki stawiającej na jedyny w swoim rodzaju, pełen wysublimowanej elegancji styl.
Poszukujemy osób do pracy na stanowisku:
- określenie odpowiedniego poziomu asortymentu dla każdego sklepu,
- określenie odpowiedniej ilości towaru dla grup towarowych dla każdego sklepu,
- współpracę z działem VM i Logistyki ,
- alokacja oferty w celu właściwego zatowarowania sklepu względem jego powierzchni i możliwości sprzedażowych ,
- identyfikowanie i wdrażanie nowych rozwiązań celem zwiększenia sprzedaży i zyskowności,
- rozwój narzędzi i rozwiązań systemowych wspierających pracę działu.
- masz minimum roczne doświadczenie w branży retail,
- cechują Cię wysoko rozwinięte umiejętności analityczne,
- szukasz stanowiska wymagającego dużej samodzielności,
- znasz bardzo dobrze MS Excel,
- masz wykształcenie minimum średnie, jesteś w trakcie nauki lub zdobywania specjalizacji w obszarze zarządzania produktem, produkcji, matematyki, handlu, logistyki itp.,
- stawiasz na swój rozwój i zdobywanie nowych doświadczeń.
- pracę dla znanej marki, stabilnej w swojej branży z ludźmi o wspólnej pasji,
- system wdrożenia oraz szkoleń startowych,
- wynagrodzenie podstawowe + system premiowania,
- wsparcie zespołu i dużą samodzielność działania,
- rozwój zawodowy,
- możliwość dołączenia do pakietu sportowego i/lub ubezpieczenia grupowego.
Poznaj
MONNARI TRADE S.A.
Spółka Akcyjna „MONNARI TRADE” istnieje od 2000 r., ale historia marki MONNARI sięga 1998 roku, kiedy działalność była prowadzona w formie spółki cywilnej pod nazwą „MONNARI”.
„MONNARI TRADE” S.A. skoncentrowała się na stworzeniu własnych kompleksowych kolekcji, skierowanych głównie do kobiet powyżej 30 roku życia, w atrakcyjnym segmencie odzieży markowej.
Głównym obszarem działalności gospodarczej „MONNARI TRADE” S.A. jest tworzenie szerokiej i zróżnicowanej oferty asortymentowej odzieży damskiej, obejmującej modne, wygodne i wysokiej jakości ubrania, a następnie jej sprzedaż poprzez sieć własnych sklepów firmowych.