![](/img/firma/templates/745323/21695/top.jpg)
Bisnode pomaga klientom w podejmowaniu WŁAŚCIWYCH DECYZJI.
Bisnode tworzy pomost między INFORMACJAMI a potrzebami KLIENTÓW. Informacja to wspaniała rzecz. Jeśli wiesz, czego szukasz i gdzie ją znaleźć. Coraz to większe tempo życia oraz nieustanny rozwój technologii sprawiają, że każdego dnia jesteśmy bombardowani informacjami. Szacuje się, że na koniec 2012 roku łączna ilość przetwarzanych informacji na świecie osiągnęła 2,7 zettabajta, czyli: dwadzieścia siedem z dwudziestoma zerami 27 000 000 000 000 000 000 00, 00
Bisnode istnieje od 1989, zaznaczając swoją obecność w 17 krajach, zatrudniając ponad 3.100 pracowników. Działalność grupy skupia się w sektorze informacji gospodarczej, kredytowej, prasy gospodarczej i tworzenia profesjonalnych baz danych B2B wzmacniając tym samym swoją siłę rynkową.
Szukamy kandydatów na stanowisko:
- Poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań biznesowych, teleinformatycznych oraz webowych dla Bisnode w obszarze handlu e-commerce oraz m-commerce.
- Kreowanie nowych kierunków rozwoju dla Bisnode wynikających z rozwoju i zmian w e- i m-commerce.
- Przygotowanie, prowadzenie oraz nadzorowanie projektów w zakresie e-m-commerce.
- Aktywna sprzedaż internetowa produktów, usług znajdujących się w ofercie firmy.
- Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z parterami oraz klientami poprzez dostępne narzędzia.
- Wykształcenie wyższe - marketing i/lub informatyka.
- Minimum 2 lata dokumentowego (referencje) doświadczenia w pracy z kanałem e-commerce
- Duże ukierunkowanie na osiągniecie wyznaczonego celu.
- Podstawowa znajomość języków programowania.
- Język angielski.
- Dużą samodzielność i realny wpływ na działania i rozwój firmy
- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji
- Szkolenia wprowadzające (w tym szkolenia zagraniczne), a także dostęp do
- międzynarodowych baz wiedzy produktowej
- Przyjazną atmosferę pracy
- Ciekawy pakiet socjalny
![](/img/firma/templates/745323/8868/bis.png)