Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Stażysta Działu Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie, ul. Spedycyjna 1    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat
    19 godz.
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Stażysta / Stażystka ds. Wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Błonie    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat
    5 dni
    Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Zdalne i lokalne rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych (stacje robocze, urządzenia mobilne). Wstępna analiza zgłoszeń technicznych, rozwiązywanie ich lub przekazywanie do dalszej linii wsparcia. Współpraca z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Lokalnego Wsparcia Technicznego

    Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Wałbrzyska 46    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Lokalizacja biura: ul. Wałbrzyska 46, Warszawa Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę; Rekrutacja: zdalna; Praca: mobilna, na terenie Warszawy; Doświadczenie: 1-3 lata na podobnym stanowisku​ Zakres obowiązków: Obsługa i podstawowe serwisowanie sprzętu komputerowego, dbanie o jego prawidłowe...
  • Wsparcie Techniczne - Obsługa Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Kompleksowe rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów za pośrednictwem głównych kanałów wsparcia. Badanie przyczyn źródłowych (root cause) zgłaszanych incydentów przy użyciu narzędzi diagnostycznych (np. Chrome Dev Tools, logi aplikacji, systemy monitorujące)....
  • Młodszy Informatyk / Informatyk / Starszy Informatyk ds. Wsparcia IT

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Zaruskiego 4    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Jakie będą Twoje obowiązki? nadzór nad salami konferencyjnymi i sprzętem multimedialnym; obsługa systemów wideokonferencyjnych oraz sterowania AV; nadzór i podstawowa obsługa systemów nagłośnienia; monitorowanie i podstawowa diagnostyka klimatyzacji freonowej; kontrola i bieżąca...
  • Technical Support (API) 

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    About the role: We’re looking for an API Solutions Expert to work closely with enterprise customers and engineers to resolve complex issues and scale systems. You’ll manage tasks from report to completion, collaborating with technical teams to optimize API performance. If you’re passionate...
  • Specjalista / Specjalistka Lokalnego Wsparcia Technicznego

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Zapewnianie sprawnego działania komputerów, urządzeń mobilnych i sprzętu peryferyjnego oraz wykonywanie podstawowych czynności serwisowych. Instalowanie i konfigurowanie urządzeń oraz wspieranie użytkowników w bieżącej pracy z oprogramowaniem biznesowym i specjalistycznym. Prowadzenie...
  • Specjalista IT – Wsparcie Techniczne

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    13 dni
    Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem komputerowym i aplikacjami wewnętrznymi; Przygotowywanie komputerów pracowników do pracy; Podstawowa konfiguracja serwerów oraz sieci LAN/WAN i Wi-Fi; Monitorowanie infrastruktury IT i analiza jej działania; Praca zgodnie ze...
  • IT Helpdesk Specialist

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Warsaw Your responsibilities will include: Troubleshooting technical issues related to computer hardware and internal applications; Preparing agents' computers for work; Basic configuration of servers, LAN/WAN, and Wi-Fi networks; Understanding IT infrastructure monitoring and analysis mechanisms;...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Pruszków Pracownik I-wszej linii wsparcia Pruszków
Specjalista IT - Dział Wsparcia Użytkownika (m/k)

Specjalista IT - Dział Wsparcia Użytkownika (m/k)

STRABAG BRVZ Sp. z o.o. Profil firmy sprawdzona firma
Pruszków
praca stacjonarna
1713 dni temu

 

STRABAG jest europejskim Koncernem w branży technologii budowlanych. Dzięki zatrudnieniu kompetentnych pracowników oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizujemy z sukcesem inwestycje na całym świecie. Nie byłoby to możliwe bez zespołowej pracy. Pracownicy z inicjatywą, odpowiedzialni i dążący do celu i mają możliwość nieograniczonego rozwoju zawodowego.
Zostań częścią naszego zespołu!

 

Spółka STRABAG BRVZ należy do Koncernu STRABAG SE i jest odpowiedzialna za obsługę w obszarze finansowym, personalnym, zarządzania nieruchomościami i informatycznym. Obecnie poszukujemy od zaraz osoby na stanowisko:

Specjalista IT - Dział Wsparcia Użytkownika (m/k)
Miejsce pracy: południowa część woj. mazowieckiego i woj. świętokrzyskie


Zadania:

  • Przygotowanie oraz standaryzacja stacji roboczej dostarczanej klientowi wewnętrznemu,
  • Wsparcie klienta wewnętrznego w zakresie obsługi sprzętu komputerowego, oprogramowania i akcesoriów,
  • Obsługa zgłoszeń problemów teleinformatycznych,
  • Serwis okresowy w biurach regionalnych oraz w biurach budów zlokalizowanych na terenie całej Polski,
  • Współpraca międzynarodowa w ramach grup zadaniowych.

Oczekiwania:

  • Podstawowa znajomość budowy i obsługi komputerów klasy PC, urządzeń peryferyjnych oraz urządzeń mobilnych,
  • Podstawowa umiejętność serwisowania i diagnostyki sprzętu komputerowego,
  • Podstawowa znajomość systemu operacyjnego Windows 10 oraz aplikacji firmy Microsoft,
  • Praktyczna znajomość zagadnień związanych z telefoniczną obsługą klienta,
  • Prawo jazdy kategorii B,
  • Znajomość języka niemieckiego lub/i angielskiego w stopniu komunikatywnym (umożliwiającym sprawną współpracę z działem IT w Austrii).

Mile widziane: 

  • Znajomość zagadnień związanych z sieciami opartymi na protokole IP,
  • Podstawowa wiedza dotycząca biblioteki ITIL.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie na umowę o pracę,
  • Bogatą ofertę szkoleń w ramach Akademii Koncernu,
  • Kursy językowe: angielski i niemiecki,
  • Pakiet usług medycznych i korzystne warunku ubezpieczenia,
  • Inicjatywy prozdrowotne w ramach programu „zarządzania zdrowiem”,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Komfortowe warunki pracy w nowoczesnym biurowcu - nie open space,
  • Miejsce parkingowe,
  • Ułatwienia w dojeździe z Warszawy do siedziby firmy w Pruszkowie,
  • Krótszy dzień pracy w piątek.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o przesłanie CV przez formularz aplikacyjny on-line.
 

Poznaj

STRABAG

Dlaczego warto?

STRABAG SE jest europejskim koncernem budowlanym z blisko 180-letnią tradycją, działającym w wielu krajach europejskich jak i na innych kontynentach. Na rynku polskim rozpoczęliśmy działalność w 1987 roku, wraz z przygotowaniami do budowy hotelu Marriott w Warszawie. Działalność STRABAG cechuje kompleksowy zakres usług budowlanych, nowoczesne technologie, wysokiej jakości materiały oraz najnowszej generacji park maszynowy.

Dzięki zaangażowaniu wykwalifikowanej kadry specjalistów oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizujemy nawet najbardziej skomplikowane przedsięwzięcia budowlane – w terminie, w najwyższej jakości i konkurencyjnej cenie.

Kandydatom posiadającym odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, dajemy możliwość by wspólnie z nami dalej rozwijać swoje kompetencje. Oferujemy pracę dla m.in. inżynierów i kierowników na budowach różnego rodzaju, mechaników maszyn i urządzeń budowlanych, specjalistów w obszarze finansowym, administracyjnym i w wielu innych obszarach.

Opinie o pracodawcy

zdjecie pracownika

Marcin Czuba

Kierownik Kontraktu w branży mostowej

Jestem absolwentem budownictwa Politechniki Warszawskiej. Zanim rozpocząłem pracę w dyrekcji mostowej STRABAG przez prawie 6 lat pracowałem w biurach projektowych, na początku jeszcze jako student. W końcu postawiłem na jedną, ale mocną kartę i związałem się z firmą STRABAG, w której pracuję już 11 lat. Pierwsze lata w wykonawstwie były bardzo intensywne. Zaczynałem jako inżynier budowy, a w praktyce kierowałem brygadami ludzi. Wtedy uczyłem się także zarządzać budową. Kolejne projekty były ciekawsze i bardziej skomplikowane zarówno pod względem technicznym jak i logistycznym. Każda kolejna budowa niosła nowe wyzwania, a w rezultacie ogromne poczucie satysfakcji. Zawsze byłem zdania, że prawdziwy Kierownik musi umieć rozmawiać z pracownikami, pochylić się nad ich problemami, a czasami także „ubrudzić sobie buty”.

zdjecie pracownika

Anna Kowal

Specjalista ds. finansów

Podczas studiów starałam się efektywnie spędzać czas, biorąc udział w konferencjach naukowych dotyczących tematyki finansowej czy koordynując działalność koła naukowego. Moje starania zostały docenione podczas rozmowy rekrutacyjnej w STRABAG, gdzie rozpoczęłam pracę w listopadzie 2016 r., dołączając do działu finansowego. Największą zaletą mojej pracy jest miła atmosfera, możliwość współpracy i czerpania wiedzy od osób z wieloletnim stażem i ogromną wiedzą, którzy motywują mnie do działania i zawsze służą pomocą. Dzięki szerokiemu wachlarzowi szkoleń Akademii Koncernu oraz dzięki szkoleniom organizowanym w Oddziale Rzeszów mam możliwość ciągle poszerzać swoją wiedzę i zdobywać nowe umiejętności, które pozwalają mi lepiej i szybciej wypełniać obowiązki służbowe. Ponadto uczestnictwo w szkoleniach ułatwia integrację oraz wymianę doświadczeń między pracownikami całego Koncernu. Udział w całym procesie realizacji Kontraktów, czerpanie wiedzy od personelu technicznego oraz możliwość zobaczenia efektu końcowego wspólnych działań jest dla mnie bodźcem do dalszego działania. Zmiany w technologii wykonania oraz w przepisach prawa nie pozwalają mi stać w miejscu i skłaniają do ciągłego doskonalenia się.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok zbieranie_aplikacji Dokumenty aplikacyjne
Krok spotkanie Rozmowa kwalifikacyjna
Krok propozycja_wspolpracy Podpisanie umowy

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Stażysta Działu Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie, ul. Spedycyjna 1    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat
    19 godz.
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Stażysta / Stażystka ds. Wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Błonie    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat
    5 dni
    Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Zdalne i lokalne rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych (stacje robocze, urządzenia mobilne). Wstępna analiza zgłoszeń technicznych, rozwiązywanie ich lub przekazywanie do dalszej linii wsparcia. Współpraca z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Lokalnego Wsparcia Technicznego

    Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Wałbrzyska 46    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Lokalizacja biura: ul. Wałbrzyska 46, Warszawa Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę; Rekrutacja: zdalna; Praca: mobilna, na terenie Warszawy; Doświadczenie: 1-3 lata na podobnym stanowisku​ Zakres obowiązków: Obsługa i podstawowe serwisowanie sprzętu komputerowego, dbanie o jego prawidłowe...
  • Wsparcie Techniczne - Obsługa Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Kompleksowe rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów za pośrednictwem głównych kanałów wsparcia. Badanie przyczyn źródłowych (root cause) zgłaszanych incydentów przy użyciu narzędzi diagnostycznych (np. Chrome Dev Tools, logi aplikacji, systemy monitorujące)....
  • Młodszy Informatyk / Informatyk / Starszy Informatyk ds. Wsparcia IT

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Zaruskiego 4    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Jakie będą Twoje obowiązki? nadzór nad salami konferencyjnymi i sprzętem multimedialnym; obsługa systemów wideokonferencyjnych oraz sterowania AV; nadzór i podstawowa obsługa systemów nagłośnienia; monitorowanie i podstawowa diagnostyka klimatyzacji freonowej; kontrola i bieżąca...
  • Technical Support (API) 

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    About the role: We’re looking for an API Solutions Expert to work closely with enterprise customers and engineers to resolve complex issues and scale systems. You’ll manage tasks from report to completion, collaborating with technical teams to optimize API performance. If you’re passionate...
  • Specjalista / Specjalistka Lokalnego Wsparcia Technicznego

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Zapewnianie sprawnego działania komputerów, urządzeń mobilnych i sprzętu peryferyjnego oraz wykonywanie podstawowych czynności serwisowych. Instalowanie i konfigurowanie urządzeń oraz wspieranie użytkowników w bieżącej pracy z oprogramowaniem biznesowym i specjalistycznym. Prowadzenie...
  • Specjalista IT – Wsparcie Techniczne

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    13 dni
    Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem komputerowym i aplikacjami wewnętrznymi; Przygotowywanie komputerów pracowników do pracy; Podstawowa konfiguracja serwerów oraz sieci LAN/WAN i Wi-Fi; Monitorowanie infrastruktury IT i analiza jej działania; Praca zgodnie ze...
  • IT Helpdesk Specialist

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Warsaw Your responsibilities will include: Troubleshooting technical issues related to computer hardware and internal applications; Preparing agents' computers for work; Basic configuration of servers, LAN/WAN, and Wi-Fi networks; Understanding IT infrastructure monitoring and analysis mechanisms;...