Specjalista/ka w Biurze Obsługi Klienta i Logistyki

BAUKRANE Budownictwo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa

Gdańsk

84 dni temu

BAUKRANE BUDOWNICTWO Sp. z o.o. Sp. k. kompleksowo obsługuje klientów w zakresie wynajmu, sprzedaży oraz produkcji sprzętu budowlanego od 2008 r. Specjalizujemy się w wynajmie, sprzedaży i produkcji systemów szalunkowych (deskowań), żurawi górno i dolno-obrotowych, ogrodzeń budowlanych, kontenerów oraz elektronarzędzi. Do każdej z tych usług oferujemy doradztwo techniczne i logistyczne.

Specjalista/ka w Biurze Obsługi Klienta i Logistyki
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref.: BOK/07/2019

ZAKRES ZADAŃ:

  • nadzór nad dokumentacją dotyczącą wydań i zwrotów towarów,
  • organizowanie i koordynacja transportów do klientów i tworzenie dokumentacji z tym związanej,
  • wystawianie dokumentów wydań, zwrotów oraz sprzedażowych,
  • kontakt z klientem w celu ustalenia i pomocy w doborze asortymentu,
  • kontrolowanie przesunięć magazynowych,
  • przygotowywanie protokołów jakościowych i ilościowych wydań/zwrotów,
  • nadzór nad efektywną i terminową realizacją zamówień w celu zapewnienia wysokiej jakości usług,
  • obsługa programu fakturowo-magazynowego,
  • bieżące monitorowanie stanów magazynowych.

WYMAGANIA:

  • wykształcenie wyższe, mile widziane budowlane lub logistyczne,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane,
  • znajomość programu Microsoft NAV będzie dodatkowym atutem,
  • umiejętność pracy pod presją czasu i ustalania priorytetów,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • elastyczność, otwartość na zmiany,
  • umiejętność logicznego myślenia,
  • zaangażowanie w realizację powierzonych zadań.

OFERUJEMY:

  • pakiet narzędzi służbowych,
  • wsparcie ze strony bezpośredniego przełożonego i pozostałej części zespołu,
  • samodzielną i stałą pracę w stabilnej firmie,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego,
  • pełny (1/1) wymiar czasu pracy,
  • przyjazne warunki pracy w otwartym zespole,
  • pakiet benefitów (karta MultiSport, opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie PZU).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta