Specjalista Obsługi Klienta

GRUPA PZU
Pruszków
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
4 dni temu
Rozwój zawodowy, przyjazne środowisko pracy, dobra atmosfera i zgrany zespół.
Wybierz pracę, która pasuje do Ciebie.
PZU jest największą instytucją finansową w Europie Środkowo-Wschodniej, obecną w 5 krajach. W Polsce cieszymy się zaufaniem ok. 16 mln klientów i jesteśmy numerem jeden na rynku ubezpieczeniowym. Jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Na co dzień stawiamy na innowacyjność, ciągłe poszukiwanie usprawnień i łamanie schematów. Wiemy jak ważne w pracy jest łączenie wykonywanych zadań z Twoimi umiejętnościami i zainteresowaniami zawodowymi.
Zapoznaj się z naszym ogłoszeniem i pracuj w miejscu najlepiej dopasowanym do Twoich kompetencji.
Specjalista Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Pruszków
Nr ref.: 000019741
Twój zakres obowiązków:
  • Realizacja planów sprzedażowych
  • Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU
  • Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem
  • Budowanie portfela klientów
  • Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat
Nasze wymagania:
  • Minimum roczne doświadczenie w pozyskiwaniu klientów i sprzedaży produktów finansowych
  • Praktyczna znajomość technik sprzedaży
  • Ukończone studia wyższe – mile widziane kierunki: ekonomia, ubezpieczenia, finanse i bankowość
  • Znajomość pakietu Ms Office
  • Przed podpisaniem umowy o pracę wymagamy, aby wybrana przez nas osoba złożyła oświadczenie, iż nie była ona prawomocnie skazana za umyślne przestępstwa wymienione w art. 19 ust. 1 pkt 2 ustawy o dystrybucji ubezpieczeń
To oferujemy:
  • Umowa o pracę
  • Motywujący system wynagrodzeń
  • Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
  • Opieka medyczna w PZU Zdrowie
  • Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
  • Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
  • Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
  • Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
  • Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
  • Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji przyszłości, z udziałem uznanych prelegentów
  • Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
  • 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
  • Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 15 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Aplikuj teraz
 

Poznaj

GRUPA PZU

Jesteśmy atrakcyjnym i stabilnym pracodawcą
Jako jedna z największych instytucji finansowych w Europie Środkowo-Wschodniej często wyznaczamy kierunek dla całej branży. Stawiamy przy tym na innowacyjność, ciągłe poszukiwanie usprawnień i łamanie schematów. Dzięki skali i różnorodności naszej organizacji jesteśmy wyjątkowym pracodawcą dla profesjonalistów z różnym doświadczeniem zawodowym i różnymi kompetencjami. Tworzymy kulturę organizacyjną, która wspiera innowacje i współpracę między różnymi obszarami na terenie całego kraju. Jesteśmy jednym z największych pracodawców w Polsce. Jako grupa zapewniamy pracę dla ok. 150 tys. osób. Niezależnie od obszaru biznesowego oferujemy rozwój i pracę z najlepszymi ekspertami w branży. Dbamy, aby oferowane przez nas warunki pracy były rynkowe i motywujące. Realizujemy duże i ciekawe projekty. Nie musisz znać się na ubezpieczeniach, aby z nami pracować. Jesteśmy cenieni za doświadczenie, a innowacyjność i najnowsze technologie to kierunek, w którym podążamy. W PZU masz realny wpływ na biznes, szansę na rozwój w swojej specjalności i pewność, że Twoja praca ma sens.

Podobne oferty

  • Asystent Obsługi Klienta

    Grupa Outworking   Pruszków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową  pełny etat   30,50 zł brutto/godz.
    13 godz.
    Opis stanowiska: Powitanie klienta, kierowanie ruchem klientów, Sprawdzanie kompletności dokumentów, Udzielanie informacji oraz kierowanie do stanowisk, Pomoc w obsłudze kolejkomatu.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your daily tasks: Respond to customer inquiries regarding online orders, general product questions, repairs and post-purchase support; Conduct cross-selling to maximize sales opportunities in every interaction; Use tools such as Salesforce to record and track each interaction, maintaining high...
  • Specjalista ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Specialist)

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 godz.
    Zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące i przychodzące) z Klientami firmy; Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta; Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych; Współpraca z...
  • Customer Advisor with English

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   31,37 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Training starts 17th of March. Work 5 days a week on 8.5 hours shift ( including 1 hour break) schedule between Mon-Fri 7:00-19:00, Sat-Sun 9:00-18:00. Available to work from our office in Warsaw for the first 6-9 months. After this time, there may be a possibility for hybrid work based on the...
  • Pracownik ds. obsługi klienta i dokumentacji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Obsługa klientów osobiście, telefonicznie oraz emailowo. Raportowanie sprzedaży, przyjęć i rozliczeń wewnętrznych. Kontrola gotówki po transakcjach. Prowadzenie rejestrów i informowanie o zasadach bezpieczeństwa na terenie zakładu. Utrzymywanie czystości w miejscach pracy....
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Telefoniczna i elektroniczna obsługa klienta. Przyjmowanie połączeń przychodzących i wsparcie centrum kontaktowego. Budowanie profesjonalnych relacji z klientami. Tworzenie i aktualizacja procedur. Udział w projektach rozwojowych.