Specjalista Obsługi Użytkowników (Aplikacja Mobilna)

Żabka Polska S.A.

Poznań

2 dni temu

Specjalista Obsługi Użytkowników (Aplikacja Mobilna)
Miejsce pracy:
Poznań

Twoje zadania:

  • bieżąca obsługa zgłoszeń użytkowników i skuteczne rozwiązywanie ich problemów
  • zbieranie opinii użytkowników i tworzenie rekomendacji zmian w aplikacji
  • monitorowanie i raportowanie KPI (m.in. NPS, koszt obsługi, czas obsługi)
  • efektywna współpraca z klientem wewnętrznym
  • rekomendowanie zmian w aplikacji w oparciu o informacje od użytkowników
  • rozwój jednego z obszarów – kanały i narzędzia obsługi użytkowników, testowanie aplikacji mobilnych (UAT) lub detekcja nadużyć (fraud)
Wymagania:
  • doświadczenie przy obsłudze klienta (obszar aplikacji mobilnych, programów lojalnościowych, oprogramowania SaaS lub serwisów online/ecommerce)
  • znajomość problemów występujących w aplikacjach mobilnych (Android, iOs), programach lojalnościowych lub narzędziach automatyzacji marketingu
  • doświadczenie w pracy z klientem zewnętrznym i rozwiązywaniu problemów
  • doskonała komunikacja w mowie i piśmie
  • umiejetność analizy sytuacji, wyciągania i komunikowania wniosków
  • mile widziane – doświadczenie w tworzeniu standardów obsługi klienta (skrypty, FAQ, itp.), znajomość narzędzi obsługi klienta (np. Zendesk), doświadczenie przy wykrywaniu nadużyć lub prowadzeniu testów UAT
  • znajomość rozwiązań CRM, pakietu biurowego Office
  • mile widziane – znajomość Zendesk, Intercom, Jira, Confluence, Sharepoint, rozwiązania marketing automation
Oferujemy:
  • rozwój w convienance nr 1 w Europie Środkowo-Wschodniej
  • premie związane z realizacją celów wpisanych w strategię firmy
  • elastyczny czas pracy
  • lokalizacja w samym sercu Poznania
  • pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie
  • imprezy i wydarzenia firmowe
  • dedykowany onboarding Akademii Żabka
  • podnoszenie kwalifikacji: j. angielski, zniżki na studia, awanse i rekrutacje wewnętrzne

Poznaj

Żabka Polska Sp. z o.o.

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience, prowadzonych pod marką Żabka.

Stanowisko Pracownika I-szej Linii Wsparcia znaleźć można w wielu różnych branżach i specjalnościach, choć szczególnie często spotkać je można w branży IT. Do zadań Pracownika I-szej Linii Wsparcia należy przyjmowanie, rozwiązywanie i monitorowanie problemów zgłaszanych przez klientów. Kontakt z klientem odbywa się przez telefon i email. Osoba zatrudniona na tym stanowisku posiada wiedzę o stanie podstawowych ...
Praca Pracownik I-wszej linii wsparcia