Specjalista Sekcji Nadzoru Inwestycji

SP ZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie

Kraków

420 dni temu

Szpital Uniwersytecki w Krakowie aktualnie poszukuje kandydatów na stanowisko:


Szpital Uniwersytecki aktualnie poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista Sekcji Nadzoru Inwestycji
Miejsce pracy: Kraków
Zakres obowiązków:
  • sporządzanie zleceń, umów i aneksów,
  • przygotowywanie i kompletowanie dokumentów niezbędnych do podpisania umowy,
  • prowadzenie czynności związanych z rozliczaniem umów i realizacją faktur,
  • prowadzenie rejestru faktur wpływających do Działu,
  • przygotowanie i kompletowanie dokumentów niezbędnych do zlecenia robót budowlanych,
  • załatwianie spraw związanych z uzyskaniem decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji inwestycji i przekazania do użytkowania.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe (Prawo lub Administracja),
  • biegła znajomość obsługi komputera (Microsoft Office),
  • znajomość ustawy Prawo Budowlane, KPA.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony ok. 1,5 roku,
  • atrakcyjne miejsce pracy (śródmieście Krakowa),
  • świadczenia socjalne w tym m.in. karta Multisport.
Przed wysłaniem CV prosimy o zapoznanie się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych przez Szpital Uniwersytecki w Krakowie. Wszystkie informacje znajdują się na stronie http://su.krakow.pl/oferty-pracy1

Poznaj

SP ZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie

Szpital Uniwersytecki w Krakowie jest wiodącym w skali kraju wielospecjalistycznym ośrodkiem medycznym. Jest to jednostka o bogatych tradycjach, a jej renomę przez dziesięciolecia budowały pokolenia lekarzy, których zawsze cechował wysoki poziom wiedzy i umiejętności praktycznych.

Specjalista ds. administracyjnych to osoba odpowiedzialna za dobre funkcjonowanie administracji w firmie. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i ...
Praca Specjalista ds. Administracyjnych