Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Sekretarka Warszawa
Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Obsługi Biura

Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Obsługi Biura

Emitel S.A.
Warszawa
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1 dzień temu
Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Obsługi Biura
Lokalizacja: Warszawa

Forma zatrudnienia: umowa o pracę 

Tryb pracy: praca stacjonarna

Opis stanowiska
  • ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obsługa przesyłek
  • bieżąca obsługa klienta, w tym telefoniczna
  • wsparcie w organizacji zaopatrzenia biura i sekretariatu
  • pomoc w rezerwacji zasobów biurowych, organizacji delegacji i obsłudze floty pojazdów
  • wsparcie administracyjne biura, archiwizacja dokumentacji i obsługa telefonii
Wymagania
  • wykształcenie średnie
  • minimum roczne doświadczenie na stanowisku administracyjnym, sekretariatu, logistyki lub podobnym
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (B2-C1)
  • aktywne prawo jazdy kat. B
  • dobra znajomość MS Office, sprzętu biurowego i systemów wspierających pracę administracyjną
  • wysokie kompetencje interpersonalne, kultura osobista, asertywność, zdolności komunikacyjne
  • umiejętność organizowania pracy własnej i punktualność
Oferujemy
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjny system premiowy i nowoczesne narzędzia pracy
  • prywatna opieka medyczna i karta sportowa
  • stacjonarna praca w prestiżowej, innowacyjnej firmie technologicznej
  • szeroka oferta szkoleń, bezpłatna nauka języka angielskiego i możliwość rozwoju jako trener wewnętrzny
  • benefity dodatkowe: platforma benefitowa, dofinansowanie wypoczynku, pożyczki mieszkaniowe, audiobooki i e-booki, integracje i akcje charytatywne
Jak wygląda proces rekrutacji
Jeśli zdecydujesz się aplikować do Emitel, na pewno zapoznamy się z Twoją aplikacją. Po jej złożeniu otrzymasz maila z podziękowaniem oraz z najważniejszymi informacjami dotyczącymi rekrutacji, w której bierzesz udział. W sprawie zaproszenia na spotkanie kontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
 
Standardowo nawiązujemy kontakt w ciągu 2-3 tygodni od złożenia aplikacji, jednak w wyjątkowych sytuacjach oraz jeśli wyraziłeś/wyraziłaś na to zgodę, możemy skontaktować się z Tobą również w terminie późniejszym.
 
Jeżeli otrzymasz zaproszenie na spotkanie, będzie ono prawdopodobnie jedynym i ostatecznym. Szanujemy Twój czas, dlatego nasze procesy rekrutacyjne ograniczają się zwykle do jednego spotkania, podczas którego będziesz miał/miała okazję poznać rekrutera oraz swojego przyszłego przełożonego, a także uzyskać interesujące Cię informacje związane z zatrudnieniem w Emitel.
 
Po spotkaniu, w umówionym czasie, otrzymasz informację zwrotną dotyczącą Twojej aplikacji. W każdym procesie rekrutacyjnym dokładamy starań, aby trwał on jak najkrócej i nie wymagał od Ciebie więcej zaangażowania niż to konieczne.

KIM JESTEŚMY?
Czy wiesz, że to dzięki Emitel od dziesiątek lat sygnały telewizyjne i radiowe mogą być odbierane we wszystkich polskich domach? Jesteśmy głównym operatorem naziemnej sieci radiowo-telewizyjnej w kraju. Świadczymy usługi cyfrowej emisji naziemnej oraz transmisji sygnałów telewizyjnych i radiowych. Wdrażamy kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne, budujemy infrastrukturę sieciową i dostarczamy rozwiązania z dziedziny IoT.

Naszą siłą jest pełen pasji i zaangażowania Zespół, który tworzą specjaliści w zakresie radiodyfuzji, telekomunikacji, energetyki, teleinformatyki, projektowania i utrzymania sieci, zarządzania projektami inwestycyjnymi, jak również specjaliści z obszarów wspierających.

Jako pracodawca byliśmy wielokrotnie wyróżniani, zyskując tytuły Solidnego Pracodawcy, Pracodawcy Przyjaznego Pracownikom, Pracodawcy Godnego Zaufania, Odpowiedzialnego i Przyjaznego Pracodawcy, Inwestora w Kapitał Ludzki. Corocznie już od kilku lat jesteśmy wyróżniani prestiżowym certyfikatem TOP EMPLOYER POLSKA.

Działamy w oparciu o cztery wartości, którymi są: pozytywna energia i entuzjazm w działaniu, poszukiwanie prostych rozwiązań, poczucie pilności oraz potrzeba rozwoju i ciekawość świata. Naszym obecnym i przyszłym pracownikom oferujemy wyjątkowe miejsce do pracy, którego głównymi elementami są przyjazne środowisko pracy, możliwości rozwoju oraz troska o różnorodne potrzeby.
Aplikuj teraz
 

Poznaj

Emitel S.A.

Emitel S.A. jest głównym operatorem naziemnej sieci radiowo-telewizyjnej w Polsce. Dzięki nam oglądasz naziemną telewizję cyfrową i słuchasz radia. Projektujemy i instalujemy najnowocześniejsze systemy łączności bezprzewodowej, tworzymy inteligentne miasta i włączamy się w prace nad siecią 5G.

Naszą siłą są ludzie, a sukcesy które osiągamy są efektem współpracy zmotywowanego i zaangażowanego Zespołu ludzi z pasją, gotowych do realizacji każdego wyzwania. W pracy cenimy przyjazną atmosferę i otwarte relacje. Propagujemy zdrowy styl życia i wspieramy zachowanie równowagi życiowej. Dostarczamy wielu możliwości rozwoju - realizujemy praktyki studenckie i płatne staże, zapewniamy program wdrożeniowy, szkolenia specjalistyczne i interpersonalne.

Pracujemy w biurach w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Poznaniu, Gdańsku, Lublinie oraz w wielu obiektach technicznych, zlokalizowanych na terenie całej Polski.

Emitel jako pracodawca był wielokrotnie wyróżniany. Zostaliśmy uhonorowani tytułami Solidnego Pracodawcy, Pracodawcy Przyjaznego Pracownikom, Pracodawcy Godnego Zaufania, Odpowiedzialnego i Przyjaznego Pracodawcy, Inwestora w Kapitał Ludzki. Od kilku lat corocznie uzyskujemy certyfikat TOP EMPLOYER POLSKA.

Więcej o nas na www.emitel.pl

Podobne oferty

  • Sekretarz placówki oświatowej

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, centrum    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   8 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    7 dni
    Prowadzenie i organizacja dokumentacji szkolnej;Przygotowywanie świadectw szkolnych i ich rejestru oraz arkuszy ocen;Prowadzenie korespondencji ze szkołami rejonowymi i przygotowywanie dla nich zaświadczeń;Prowadzenie księgi uczniów, rejestru kart rowerowych;Przygotowywanie legitymacji...
  • Pracownik administracyjny (k/m)

    ISS Polska Sprawdzona firma   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o dzieło  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie obiegiem dokumentów oraz ich archiwizacja zgodnie z obowiązującymi procedurami. Przygotowywanie pism, zestawień i dokumentów niezbędnych do realizacji zadań działu. Tworzenie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne. Wsparcie innych działów w realizacji...
  • Asystentka / Asystent

    PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Co będzie należeć do Twoich zadań: Współpraca przy kompleksowej obsłudze administracyjno- organizacyjnej Zarządu, sekretariatu i spotkań biznesowych; Prowadzenie terminarza spotkań Członków Zarządu; Organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych; Dbałość o zapewnienie...
  • Sekretarka / Sekretarz szkolny

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, centrum    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   8 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    5 dni
    Prowadzenie i porządkowanie dokumentacji szkolnej. Przygotowywanie świadectw, arkuszy ocen, legitymacji i zaświadczeń. Obsługa korespondencji z rodzicami oraz instytucjami oświatowymi. Organizacja zapisów uczniów, egzaminów, konkursów i wycieczek. Prowadzenie rejestrów (uczniów, kart...
  • Specjalista ds. Administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o dzieło  pełny etat
    8 dni
    obsługa dokumentacji firmowej i dbałość o jej prawidłowy obieg, przygotowywanie zestawień, raportów oraz pism wewnętrznych, wsparcie administracyjne zespołów w bieżących zadaniach, współpraca z różnymi działami w zakresie organizacyjnym i biurowym, dbanie o poprawność i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji i ofert

    MBB KONSTRUKCJE ALUMINIOWO-SZKLANE   Toruń, ul. Starotoruńska 5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 6 997 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    organizowanie pracy sekretariatu i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów; współpraca z działem księgowym w zakresie przekazywania danych i dokumentacji; bieżąca koordynacja z działem zakupów w zakresie zamówień i ofert; przygotowywanie oraz opracowywanie ofert zgodnie z potrzebami firmy;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Organów Spółki

    Klient portalu Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
  • Pracownik biurowy - Sekretarz szkoły

    Grupa Pascal   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej; Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów; Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów; Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie doradztwa, sprzedaży usług...
  • Samodzielny referent / Samodzielna referentka / Specjalista / Specjalistka ds. obsługi sekretariatu

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: kierowanie pracą sekretariatu Wydziału, w tym zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura oraz wsparcia...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Poszukujemy osoby, która zorganizuje codzienną pracę Zarządu i zadba o sprawną komunikację w firmie. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: bieżące wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, planowanie, organizację i obsługę spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych,...