- Lider branży elektromarketów w Polsce (mamy ich ponad 600)
- Najlepszy omnichannel w Polsce
- 3 sklepy internetowe - ponad 20 milionów Klientów rocznie
- Zautomatyzowana i nowoczesna logistyka (6 Centrów Dystrybucji w Łodzi i ok. 30 centrów przeładunkowych)
- Ponad 13 000 pracowników
- Planowanie, realizacja i rozliczanie wydarzeń firmowych o różnej skali
- Koordynacja logistyki, harmonogramów oraz komunikacji związanej z eventami
- Współpraca z dostawcami i agencjami zewnętrznymi, w tym negocjowanie warunków
- Nadzór nad przebiegiem wydarzeń oraz zgodnością z założonym budżetem
- Organizacja konkursów i inicjatyw pracowniczych wraz z dokumentacją
- Współtworzenie komunikacji wewnętrznej i działań integracyjnych
- Doświadczenie w organizacji eventów firmowych lub projektów specjalnych
- Umiejętność planowania budżetu i rozliczania działań projektowych
- Samodzielność, dobra organizacja pracy i dbałość o szczegóły
- Doświadczenie we współpracy z dostawcami oraz w koordynacji działań logistycznych
- Wysokie kompetencje komunikacyjne i dyskrecja
- Stabilne warunki współpracy i jasno określony zakres odpowiedzialności
- Pakiet benefitów pozapłacowych
- Możliwość realizacji różnorodnych projektów eventowych i wizerunkowych
To co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość?
Poznaj
Media Expert
Stabilność
Marka Media Expert powstała ponad 20 lat temu. Od początku dostarczaliśmy Klientom sprzęt RTV/AGD wiodących, światowych producentów. Przez lata ciężkiej pracy i systematycznego rozwoju z małego, familijnego przedsiębiorstwa zmieniliśmy się w lidera rynku elektromarketów.
Obecnie mamy ponad 600 elektromarketów i ok. 13 000 pracowników. Tysiące Klientów kupują u nas miliony telewizorów, laptopów, tabletów i smartfonów, sprzęt RTV/AGD najnowszej generacji, a także rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i do pielęgnacji ogrodów. Współpracujemy z wiodącymi instytucjami finansowymi dostarczając nowoczesne produkty oraz tworząc nowe i przyjazne Klientom usługi.
Rozwój
Kadra Media Expert to dyrektorzy i managerowie różnych szczebli, doradcy, specjaliści sprzedaży, logistyki, administracji i gospodarki magazynowej. Dbamy, aby pracownicy mogli podnosić kwalifikacje. Inwestujemy w nich, a oni inwestują w Media Expert! Gros naszej kadry zarządzającej wywodzi się z awansów wewnętrznych. Co roku kilkadziesiąt osób świętuje 10-cio, 15-sto, 20-sto a nawet 25-letni staż pracy w ME.
Zespół
O Media Expert często mówimy MY. Spotykamy się w pracy i po niej. Startujemy w zawodach, robimy akcje charytatywne, pomagamy dzieciom i dorosłym, a w centrum zawsze stawiamy naszych Expertów. Pracujemy razem. Rozwijamy się razem. Pomagamy razem.