Praca.pl Praca Pomorskie Gdynia Specjalista ds. Kadr i Płac Gdynia
Specjalista / Specjalistka ds. Kadr i Płac

Specjalista / Specjalistka ds. Kadr i Płac

TREFL
Gdynia, ul. Kontenerowa 25
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
10 godz. temu
Specjalista / Specjalistka ds. Kadr i Płac
  • miejsce pracy:
    Gdynia
  • rodzaj umowy:
    umowa o pracę
  • godziny pracy:

    elastyczny start pracy między 7 a 9

Twój zakres obowiązków
  • sporządzanie list płac (naliczanie wynagrodzeń i dokonywanie potrąceń od wynagrodzeń)
  • kompletowanie danych do obliczania list płac (absencje, godziny pracy, nadgodziny, dodatki, zmiany danych, potrącenia)
  • obsługa programu kadrowo-płacowego (Impuls)
  • prowadzenie ewidencji absencji, sprawdzanie poprawności dostarczanych dokumentów potwierdzających absencje
  • rozliczanie czasu pracy
  • sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, IFT, GUS i PFRON
  • obsługa PUE ZUS oraz Pracowniczych Planów Kapitałowych
Nasze wymagania
  • kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (wymagane w zakresie naliczania płac), w firmie zatrudniającej powyżej 20 pracowników
  • dobra znajomość zasad naliczania wynagrodzeń (z uwzględnieniem różnych składników płacowych - systemy premiowe, dodatki)
  • znajomość przepisów dotyczących prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych
  • sumienność, skrupulatność, terminowość oraz dokładność
  • dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i dyskrecja
  • umiejętność współpracy oraz łatwość w komunikacji
  • praktyczna znajomość arkusza Excel oraz doświadczenie w pracy z systemem ERP

Dodatkowe atuty:

  • znajomość systemu Impuls oraz programu Płatnik
To oferujemy
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • pracę w firmie będącej największym polskim producentem zabawek
  • intensywne wdrożenie, przygotowujące do samodzielnej realizacji zadań
  • elastyczny start między godz. 7.00 a 9.00
Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o Dzieciach i Ich Rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 700 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u Kandydatów - naszych przyszłych pracowników.

Monika Klimza

Dyrektor Personalny

Podstawowe informacje
  • miejsce pracy:
    Gdynia
  • rodzaj umowy:
    umowa o pracę
  • godziny pracy:

    elastyczny start pracy między 7 a 9

jakie będa Twoje zadania?
  • sporządzanie list płac (naliczanie wynagrodzeń i dokonywanie potrąceń od wynagrodzeń)
  • kompletowanie danych do obliczania list płac (absencje, godziny pracy, nadgodziny, dodatki, zmiany danych, potrącenia)
  • obsługa programu kadrowo-płacowego (Impuls)
  • prowadzenie ewidencji absencji, sprawdzanie poprawności dostarczanych dokumentów potwierdzających absencje
  • rozliczanie czasu pracy
  • sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, IFT, GUS i PFRON
  • obsługa PUE ZUS oraz Pracowniczych Planów Kapitałowych
To oferujemy:
  • kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (wymagane w zakresie naliczania płac), w firmie zatrudniającej powyżej 20 pracowników
  • dobra znajomość zasad naliczania wynagrodzeń (z uwzględnieniem różnych składników płacowych - systemy premiowe, dodatki)
  • znajomość przepisów dotyczących prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych
  • sumienność, skrupulatność, terminowość oraz dokładność
  • dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i dyskrecja
  • umiejętność współpracy oraz łatwość w komunikacji
  • praktyczna znajomość arkusza Excel oraz doświadczenie w pracy z systemem ERP

Dodatkowe atuty:

  • znajomość systemu Impuls oraz programu Płatnik
Co oferujemy?
  • lider w branży zabawek
  • polski producent
  • prwatna opieka medyczna
  • karty reakreacyjno-sportowe
  • ubezpieczenia grupowe
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • darmowa kawa
  • kreatywne środowisko
  • spójności zadań z zainteresowaniami
  • niezbędne narzędzia
  • inicjatywy sportowe
Kim jesteśmy?
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • pracę w firmie będącej największym polskim producentem zabawek
  • intensywne wdrożenie, przygotowujące do samodzielnej realizacji zadań
  • elastyczny start między godz. 7.00 a 9.00

Monika Klimza

Dyrektor Personalny

Aplikuj teraz
 

Poznaj

TREFL SA

Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o dzieciach i ich rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 700 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u kandydatów – naszych przyszłych pracowników.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjnych z obszaru kadr i płac

    SERVICE JOBS sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 6 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szeroki zakres obowiązków biurowych, w tym głównie przygotowywanie dokumentów do biur rachunkowych, tworzenie szablonów pracowniczych oraz układanie grafików dla uczniów i ekspedientek.
  • Specjalistka / Specjalista ds. Kadr

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 godz.
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Dbałość o prawidłowe prowadzenie cyklu życia pracownika na etapach: zatrudnienia, trwania stosunku pracy, zakończenia stosunku pracy, Prowadzenie administracji kadrowej (obsługa procesów zatrudniania, prowadzenie akt personalnych oraz innych...
  • Koordynator HR (administracja personalna)

    BERGMAN Deutschland GmbH   pomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 godz.
    Zadania: Tworzenie dokumentów pracowniczych; Korzystanie z programu Workday, Workday Pro i Novatime; Przygotowywanie certyfikatów i wdrożenia administracyjnego; Obsługa korespondencji, tworzenie raportów i statystyk; Wydawanie zaświadczeń i formularzy; Wspieranie w działaniach związanych z...
  • Specjalista ds. Kadr i Płac

    KTI Poland S.A.   Płock    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Zakres obowiązków: Prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz rozliczeń w zakresie nieobecności; Przygotowanie oraz prowadzenie dokumentacji pracowniczej; Przygotowywanie list płac, weryfikacja poprawności naliczeń wypłat pracowników, rozliczeń z urzędem skarbowym i ZUS, rozliczenia dodatków...
  • Administrator kadrowo - płacowy

    Praca.pl Sp. z o.o.   Łomianki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie list płac; Obsługa umów cywilnoprawnych; Zarządzanie kadrami; Dokumentacja i rozliczenia z ZUS i urzędami; Ewidencjonowanie i kalkulacja czasu pracy; Tworzenie raportów kadrowo-płacowych;
  • Specjalista ds. HR (kadry i płace)

    Fraikin Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Ursynów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Twardy HR (obsługa kadrowo-płacowa) - 80% czasu pracy tj.: współpraca z firmą zewnętrzną w zakresie przygotowywania danych do wynagrodzeń oraz weryfikacja ich prawidłowości i nadzór nad danymi mającymi wpływ na wyliczenie wynagrodzeń. przygotowywanie umów i...
  • Specjalistka / Specjalista ds. kadr i płac

    Abramis Sp. z o.o.   Łomianki, ul. Łąkowa 52a    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: sporządzanie list płac dla pracowników; rozliczanie umów cywilno-prawnych; prowadzenie administracji personalnej; sporządzanie dokumentacji dla ZUS, PDOF, GUS; ewidencja i rozliczanie czasu pracy; sporządzanie raportów i analiz kadrowo – płacowych;
  • Specjalista ds. kadr i płac

    ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Pracując jako Specjalista ds. kadr i płac będziesz odpowiedzialny za cały proces związany zarówno z administracją kadrową jak i naliczaniem wynagrodzeń. Dbałość o terminową i poprawną realizacją zadań oraz bezpośredni kontakt z managerami to nasze główne cele, które wspólnie...
  • Specjalista / Specjalistka HR

    Bank Pocztowy S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Bieżące wsparcie menedżerów w realizacji polityki personalnej. Doradztwo w zakresie prawa pracy, narzędzi HR i efektywnych metod komunikacji. Koordynowanie projektów HR, w tym zarządzanie zastępowalnością, a także opracowywanie planów retencji i sukcesji....
  • Specjalista ds. personalnych

    Klient portalu Praca.pl   Olsztyn    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 500 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    3 dni
    Prowadzenie dokumentacji płacowej i kadrowej; Naliczanie wynagrodzeń oraz sporządzanie listy płac; Tworzenie i przesyłanie deklaracji ZUS i US; Tworzenie i przesyłanie sprawozdań PFRON i GUS; Opracowywanie regulaminów i zarządzeń z zakresu kard i płac; Obsługa administracyjna biura;