- sporządzanie list płac dla pracowników
- rozliczanie umów cywilno-prawnych
- prowadzenie administracji personalnej
- sporządzanie dokumentacji dla ZUS, PDOF, GUS
- ewidencja i rozliczanie czasu pracy
- sporządzanie raportów i analiz kadrowo – płacowych
- wykształcenie średnie lub wyższe
- min. 2 lata doświadczenia w zakresie samodzielnego naliczania wynagrodzeń i administrowanie aktami osobowymi
- bardzo dobra praktyczna znajomość przepisów ZUS, prawa podatkowego oraz prawa pracy
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
- doskonała organizacja pracy
- sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność i otwartość
- doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- międzynarodowe środowisko pracy
- ciekawą pracę w zgranym zespole i docelowo dużą samodzielność w działaniu
- ubezpieczenie na życie
- pakiet medyczny
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Poznaj
Abramis Sp. z o.o.
Mikado powstało z pasji do wędkarstwa. Stały rozwój zagwarantowała bezkompromisowość w działaniu, a otwartość na innowacje sprawiła, że od lat jesteśmy liderem wyznaczającym trendy na rynku wędkarskim.
Stawiamy na nowoczesne rozwiązania i nawet na chwilę nie zwalniamy tempa! Współpracujemy z najlepszymi firmami, takimi jak Fuji, Toray czy Garmin, którego jesteśmy oficjalnym dystrybutorem.
Duży nacisk kładziemy na profesjonalizm i wysokie kompetencje, ale nie zapominamy, że wędkarstwo to przede wszystkim emocje!