Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Fundacja Aktywizacja

Zabrze

44 dni temu

Fundacja Aktywizacja jest liderem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami.

 

Od 1991 roku wspieramy osoby z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy poprzez doradztwo, szkolenia, usługi pośrednictwa pracy, pomoc w przygotowaniu się i zdobyciu zatrudnienia.

 

Aktualnie prowadzimy projekt aktywizacji zawodowej i poszukujemy osób zainteresowanych udziałem w projekcie, a po okresie przygotowawczym, podjęciem pracy na stanowisku:

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Zabrze

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Profesjonalna obsługa klientów
  • Aktywna sprzedaż towarów
  • Prowadzenie dokumentacji w zakresie zrealizowanej sprzedaży
  • Bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego
WYMAGANIA:
  • Znajomość zasad obsługi klienta
  • Doświadczenie w obszarze obsługi klienta (mile widziane)
  • Przynajmniej podstawowa znajomość MS Office
  • Duży poziom samodzielności
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji
  • Wykształcenie minimum średnie
  • Orzeczenie o niepełnosprawności
OFERUJEMY:
  • Stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
  • Pensję zawsze na czas oraz premię,
  • Wsparcie doradcy zawodowego, psychologa, prawnika
  • Możliwość nieodpłatnego udziału w szkoleniach
  • Dodatki motywacyjne i na dojazdy
Do CV prosimy o załączenie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO).  Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO.
Pracownik Działu Obsługi Klienta (Market) to osoba, która jest odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w danym sektorze sklepu wielobranżowego, a także do obowiązków pracownika tego należy też: dbałość o dobre relacje z klientami, realizacja planów sprzedaży, monitorowanie płatności obsługiwanych klientów, rozpatrywanie reklamacji, kontrola dokumentacji magazynowej, udział w ...
Praca Pracownik Działu Obsługi Klienta