Ogłoszenie numer: 7255704, z dnia 2022-07-29
Jesteśmy spółką IT, która od ponad 10 lat tworzy rozwiązania dla klientów z branż ITC/R&D z całej Polski. Poszukujemy do współpracy osób otwartych, dynamicznych i rzetelnych. Jeśli szukasz stabilnej pracy, chcesz z nami rozwijać nowoczesne produkty IT oraz swoje umiejętności z zakresu wsparcia i obsługi klienta, sprawdź ofertę i aplikuj!
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
Do Twoich obowiązków będzie należało
- prowadzenie rozmów z Klientami oraz utrzymywanie długookresowych relacji z nimi,
- codzienne wsparcie oraz edukacja użytkowników w zakresie optymalnego wykorzystania oferowanych przez nas produktów,
- wsparcie klientów w procesie wdrażania naszych rozwiązań,
- rozwój, wdrażanie i utrzymywanie standardów obsługi klienta.
Wymagania
Czego wymagamy
- wyższego wykształcenia,
- umiejętności prowadzenia rozmów (kontakt telefoniczny, mailowy, spotkania i prezentacje online) oraz umiejętności budowania relacji z klientem,
- bardzo dobrej organizacji pracy i umiejętności ustalania priorytetów,
- inicjatywy, samodzielności i rzetelności w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- bardzo dobrej znajomości języka polskiego,
- komunikatywnej znajomość języka angielskiego,
- biegłości w korzystaniu z pakietów Office/Google.
Oferujemy
Co dla Ciebie mamy:
- pracę w innowacyjnej firmie o profilu IT,
- pracę na pełen etat,
- dowolność formy zatrudnienia,
- stabilne środowisko i komfortowe warunki pracy,
- elastyczny czas pracy i pracę zdalną,
- pracę z doświadczonym i zgranym zespołem,
- pełen zestaw narzędzi do pracy (komputer, telefon),
- szeroką możliwość rozwoju swoich kompetencji.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.