Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta 

Polenergia Fotowoltaika S.A.
Warszawa, Mokotów, ul. Szturmowa 2
specjalista (mid)
umowa zlecenie
praca stacjonarna
rekrutacja online
3 dni temu

Polenergia Fotowoltaika – jesteśmy częścią największej, prywatnej grupy energetycznej w Polsce Polenergia S.A. Rośniemy w siłę tak szybko, że w drugim roku działalności zajęliśmy 3 miejsce pod względem zainstalowanej mocy w mikroinstalacjach.

Wytyczamy kierunki polskiej transformacji energetycznej. Budujemy najlepszą ofertę komplementarnych usług i zielonych technologii, wspierających na co dzień polskie rodziny i przedsiębiorstwa.

Do naszych inwestycji oprócz rozwoju obszaru fotowoltaiki, należy pozyskiwanie energii z farm wiatrowych na morzu i lądzie, transformacja wodorowa, rozwój kogeneracji gazowej oraz e-mobility.

Chcesz poznać nasze wartości? To pasja, odpowiedzialność, leadership, samodoskonalenie, ambicja oraz jakość. Jeśli kierujesz się podobnymi, połączmy siły, żeby razem zmieniać polski rynek energetyczny!

#ŁączymyEnergię

 

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta 
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów, ul. Szturmowa 2
Twój zakres obowiązków
  • Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta (połączenia przychodzące)
  • Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy
  • Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta
  • Budowanie i utrzymywane pozytywnych i profesjonalnych relacji z Klientem
Nasze wymagania
  • Nie wymagamy doświadczenia, za to istotne są chęć do nauki i zaangażowanie :)
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność prowadzenia rozmów i budowania pozytywnych relacji z klientami
  • Komunikatywność, wysoka kultura osobista
  • Wysoka kultura języka polskiego
Mile widziane
  • Pierwsze oświadczenia w telefonicznej obsłudze Klienta
To oferujemy
  • Stabilne warunki zatrudnienia - podstawa oraz jasny i motywujący system premiowy 
  • Pracę w profesjonalnym i wspierającym zespole. 
  • Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin, od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych 
  • Kompleksowe wdrożenie i szkolenia - nie musisz mieć doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy 
  • Jasną ścieżkę kariery zawodowej i rozwoju w strukturach firmy 
  • Nowoczesne i dobrze zlokalizowane biuro: Warszawa - Mokotów, Szturmowa 2
  • Urozmaicimy Twój Czas Wolny spędzony na sportowo (karta Multisport)

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Aplikuj teraz
 

Poznaj

Polenergia Fotowoltaika S.A.

Polenergia Fotowoltaika S.A.to przede wszystkim ludzie z ogromną pasją i doświadczeniem w zakresie odnawialnych źródeł energii.Dzięki zdobytej wiedzy pomagamy polskim rodzinom i firmom zmienić sposób pozyskiwania energii na inteligentny. Współpracujemy wyłącznie z najlepszymi i sprawdzonymi firmami, aby zagwarantować jakość i bezpieczeństwo naszych instalacji fotowoltaicznych.‍Przez stale rosnące ceny energii elektrycznej coraz więcej osób myśli o własnych panelach słonecznych, aby uniezależnić się od podwyżek i dodatkowych opłat.Mamy świadomość, że nowy trend jakim jest zakładanie przydomowych elektrowni, rodzi wiele pytań i wątpliwości. Dlatego też stawiamy przede wszystkim na edukację naszych potencjalnych Klientów, aby mogli świadomie podjąć decyzję.

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. polskim

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Odpowiadanie na zapytania dotyczące rezerwacji noclegów w hotelach, punktów lojalnościowych, wsparcia przy płatnościach i zwrotach kosztów. Wykorzystywanie narzędzi do rejestrowania i śledzenia interakcji z klientami; Efektywne zarządzanie kanałami komunikacji...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  rekrutacja online
    8 dni
    Telefoniczna i mailowa obsługa klientów (połączenia przychodzące) Informowanie o postępie realizacji umów; Utrzymywanie wysokich standardów obsługi; Budowanie trwałych, profesjonalnych relacji z klientami;
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    9 dni
    Odpowiadanie na zapytania dotyczące rezerwacji noclegów, punktów lojalnościowych, płatności i zwrotów kosztów; Rejestrowanie i monitorowanie interakcji z klientami przy użyciu dedykowanych narzędzi; Efektywne zarządzanie kanałami komunikacji (telefon, e-mail, czat) Świadczenie wysokiej...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Codzienna obsługa klientów przez telefon i e-mail zgodnie z najwyższymi standardami; Realizacja wyznaczonych celów jakościowych i efektywnościowych; Dbanie o zgodność działań z wewnętrznymi procedurami firmy; Efektywne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań;
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim i angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    14 godz.
    Codzienna obsługa klientów przez telefon i e-mail zgodnie z najwyższymi standardami; Realizacja wyznaczonych celów jakościowych i efektywnościowych; Dbanie o zgodność działań z wewnętrznymi procedurami firmy; Efektywne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań;
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Telefoniczna i mailowa obsługa klientów według najwyższych standardów; Realizacja celów satysfakcji klienta wyznaczonych przez menedżerów; Aktywne słuchanie i identyfikacja potrzeb klienta w celu znalezienia optymalnego rozwiązania;
  • Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

    Vetlab Sp. z o.o.   Warszawa, al. Krakowska 110    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, pomagając im w rozwiązywaniu...
  • Customer Advisor with Korean

    Concentrix   Warszawa, Wola    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   12 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Provide heroic assistance to our premium clients, ensuring their journeys are comfortable. Use your wand (okay, keyboard) to magically assist partners in selecting flights, products, and the best payment methods available. Navigate the world of airline tickets with the precision of a GPS. Understand...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Customer Service Professional with Czech and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mails); Meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner. What do we expect...