Specjalista / Specjalistka ds. reklamacji w Dziale Kontroli Jakości

EcoWipes
Nowy Dwór Mazowiecki
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
20 godz. temu

Technologia przyjazna środowisku

 

Jesteśmy polskim producentem wyrobów higieniczno-kosmetycznych. Dzięki innowacyjnej myśli technologicznej, konsekwentnie realizujemy misję wytwarzania alternatywnych włóknin, bezpiecznych dla zdrowia i środowiska. Najwyższą jakość produktów bezkompromisowo łączymy z troską o naturę.

 

EcoWipes tworzy zespół #earthchangers,

ludzi którym bliskie dobro planety.

Specjalista / Specjalistka ds. reklamacji w Dziale Kontroli Jakości
Miejsce pracy: Nowy Dwór Mazowiecki
Zakres obowiązków:
  • Rejestrowanie, koordynowanie procesu analizy niezgodności, przygotowywanie raportów z analizy oraz kontakt z klientem w sprawie reklamacji
  • Udział w postępowaniach wyjaśniających dla odchyleń
  • Prowadzenie i nadzór nad dokumentacją jakościową w obszarze zarządzania reklamacjami
  • Przygotowywanie analiz, raportów i prezentacji jakościowych z obszaru reklamacji
  • Poszukiwanie i proponowanie rozwiązań mogących zapewnić zmniejszenie kosztów zarządzania jakością w firmie
  • Współpraca z laboratoriami zewnętrznymi, zlecanie badań
  • Weryfikacja faktur za zakupy materiałów/odczynników/usług
  • Udział w audytach wewnętrznych oraz zewnętrznych
Co oferujemy?
  • Umowę o pracę
  • Prywatna opieka medyczna
  • Świadczenia
  • Szkolenia i rozwój
  • Ubezpieczenie na życie
  • Przyjazna atmosfera
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: chemia, biotechnologia, inżynieria jakości, włókiennictwo)
  • Doświadczenie w Dziale Kontroli Jakości firmy produkcyjnej
  • Mile widziane doświadczenie w branży higieniczno – kosmetycznej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Biegłość w obsłudze komputera, znajomość pakietu MsOffice, w szczególności MsExcel
  • Zdolności analityczne, umiejętność pracy z danymi
  • Komunikatywność, otwartość, dociekliwość
  • Umiejętność pracy zespołowej
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Szkolenie wdrożeniowe pod okiem doświadczonego specjalisty
  • Przyjazną atmosferę pracy i koleżeńskie relacje
  • Realną możliwości rozwoju i awansu w ramach struktur
  • Współpracę z kluczowymi klientami firmy (sieci handlowe)
  • Międzynarodowe środowisko pracy, możliwość wykorzystania znajomości języków obcych
  • Pakiet benefitów pozapłacowych: prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, kartę sportową, dodatkowe świadczenia (bony, paczki, imprezy integracyjne, konkursy)
Aplikuj teraz
 

Poznaj

EcoWipes Sp. z o.o.

EcoWipes jest spółką celową, której powołanie wiąże się z zamiarem rozpoczęcia działalności w sektorze produkcji artykułów higieniczno-kosmetycznych. Rodzajem przeważającej działalności firmy, zgodnie z charakterystyką PKD jest produkcja włóknin i wyrobów wykonanych z włóknin, z wyłączeniem odzieży.

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    TECH-ROL Sp. z o.o.   Ożarów Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 300 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko
    1 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Prowadzenie i nadzorowanie działu reklamacji Kolekcjonowanie i wydawanie reklamowanych części z magazynu; Prowadzenie magazynu części reklamacyjnych; Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych (mail/telefon) Analiza i raportowanie...
  • Specjalista ds. Opinii Klientów

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    2 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Przyjmowanie, rozpatrywanie uwag, opinii, sugestii i reklamacji Klientów. Koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych przez Klientów. Współpraca z innymi działami firmy. Prowadzenie korespondencji oraz rozmów...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta - Branża Tytoniowa

    Arteria S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko
    1 dni
    Co oferujemy: umowę zlecenie już od pierwszego dnia szkolenia, płatne szkolenie wdrożeniowe, elastyczny grafik pracy, pakiet benefitów oraz konkursy motywacyjne, szereg profesjonalnych szkoleń ułatwiających Ci proces wdrożenia, wyjścia integracyjne, świetną lokalizację w Warszawie,...
  • Pracownik w Biurze Obsługi Klienta (z j. angielskim)

    Maczfit Foods Sp. z o.o.   Józefosław, pod Warszawą    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    2 dni
    Godziny pracy: 6:00-14:00; 11:00-19:00 Zajmiesz się: wprowadzaniem zamówień i wsparciem Klientów w procesie zakupowym, procesowaniem zwrotów i reklamacji, kontaktem telefonicznym oraz mailowym z Klientami (również w j. angielskim), budowaniem relacji z Klientami, współpracą z innymi...
  • Konsultant ds. wsparcia technicznego (z językiem angielskim)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko
    3 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów, przyjmowanie reklamacji, rozpatrywanie zgłoszeń, udzielanie informacji, wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta.
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Okęcie    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    Twój zakres obowiązków Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...