- Obsługa klienta za pomocą różnych kanałów komunikacji (telefon, chat, email).
- Dostarczanie wyjątkowych doświadczeń poprzez wyrozumiałość i dokładność.
- Ochrona wrażliwych informacji z profesjonalizmem, budowanie zaufania.
- Praca w zespołowym, dynamicznym środowisku.
- Biegłość w języku greckim (C1) i angielskim (B2).
- Pozytywne nastawienie i chęć pomagania innym.
- Elastyczność w godzinach pracy, gotowość do pracy w weekendy i święta.
- Stabilne zatrudnienie na pełny etat z konkurencyjnymi korzyściami.
- Nowoczesne biuro w Katowicach i dynamiczne środowisko pracy.
- Szkolenia przygotowujące do pracy z klientem.
- Zespół wspierający rozwój zawodowy.
- Możliwości awansu zawodowego i eksploracji nowych ról w firmie.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.