- monitorowanie stanów magazynowych i utrzymywanie optymalnego poziomu zapasów,
- parametryzacja i aktualizacja danych artykułów w systemie,
- konsolidacja zamówień składanych sklepowych,
- bieżąca współpraca z dostawcami,
- komunikacji z magazynami i działem zakupów,
- przygotowywanie raportów i analiz w Excel.
- dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excela oraz narzędzi Google Workspace,
- dokładność i zaangażowanie w powierzone zadania,
- umiejętność efektywnej organizacji pracy,
- zdolność do pracy w zespole oraz komunikatywność, a także umiejętność szybkiego reagowania i pracy pod presją.
- umowę na zastępstwo na okres ok. 1,5 roku,
- możliwość pracy hybrydowej,
- pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
- zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
- pracę z perspektywami w firmie działającej w Polsce ponad 20 lat.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.