Specjalista / Specjalistka Helpdesk (pracownik działu wsparcia it)

Selgros Cash&Carry

Poznań

2 dni temu

 

POSZUKUJEMY OSOBY DO PRACY W CENTRALI FIRMY NA STANOWISKU:

 

Specjalista / Specjalistka Helpdesk
(pracownik działu wsparcia it)
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: SPECJALISTA HELP DESK

 

Do Twoich zadań będą należeć m.in.:

  • wsparcie użytkowników w ramach HelpDesk,
  • diagnozowanie i rozwiązywanie problemów,
  • administracja i monitoring systemów informatycznych,
  • współpraca w realizacji ciekawych projektów informatycznych i biznesowych.

Poszukujemy Osób:

  • posiadających wykształcenie minimum średnie, studentów ostatniego roku studiów
    lub absolwentów kierunków: informatyka, telekomunikacja,
  • posiadających praktyczną znajomość systemów Windows,
  • znających zagadnienia dotyczące zarządzania użytkownikami w Active Directory,
  • znających podstawowe usług sieciowe i podstawy administracji sieciami LAN i WAN,
  • potrafiących komunikować się swobodnie w języku angielskim,
  • komunikatywnych i potrafiących pracować w zespole,
  • gotowych do podjęcia pracy w systemie zmianowym (również w weekendy),
  • nastawionych na rzetelną realizację zadań, chętnych do nauki i rozwoju.

Pracując z nami otrzymasz:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
  • atrakcyjne nagrody jubileuszowe,
  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
  • możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.

Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!

 

Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila – SPECJALISTA HELP DESK


Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV na adres:

 

kadry.centrala@selgros.pl

Drogi Kandydacie/Kandydatko, skontaktujemy się z Tobą, jeśli Twoja aplikacja zostanie uwzględniona w prowadzonym przez nas procesie rekrutacyjnym. Informujemy, że jesteśmy administratorami tych danych, które zostały w formie CV przesłane bezpośrednio do nas, na adres wskazany w tym ogłoszeniu.

Poznaj

Transgourmet Polska Sp. z o.o.

Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. IT 
Specjalista ds. IT – pracownik na tym stanowisku jest odpowiedzialny za bezpośrednie wsparcie techniczne użytkowników, instalacje i konfiguracje sprzętu i oprogramowania, instalacje okablowania oraz konfigurację sieci LAN, WAN, Wybór i zakup sprzętu, oprogramowania i usług teleinformatycznych, prowadzenie ewidencji i rozliczanie zakupów sprzętu, oprogramowanie i usługi oraz pomoc przy wszelkich pracach działu ...
Praca Specjalista ds. IT