Poszukujemy osoby do pracy w Centrali Firmy na stanowisku:
Specjalista / Specjalistka Helpdesk w Dziale IT
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: SPECJALISTA HelpDesk
Zakres głównych obowiązków:
- Wsparcie użytkowników w ramach HelpDesk,
- Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów,
- Administracja i monitoring systemów informatycznych,
- Współpraca w realizacji ciekawych projektów informatycznych i biznesowych.
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie, studenci ostatniego roku studiów lub absolwenci kierunków: informatyka, telekomunikacja,
- Praktyczna znajomość systemów Windows,
- Znajomość zagadnień dotyczących zarządzaniem użytkownikami w Active Directory,
- Znajomość podstawowych usług sieciowych i podstaw administracji sieciami LAN
i WAN, - Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodne komunikowanie się,
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
- Dyspozycyjność (gotowość do pracy zmianowej),
- Pozytywne nastawienie, zapał do pracy i chęć własnego rozwoju.
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- Pracę w przyjaznym, profesjonalnym i dynamicznie rozwijającym się zespole w dużej międzynarodowej firmie,
- Możliwość pogłębienia wiedzy i doświadczenia oraz realizację własnych ambicji zawodowych,
- Szkolenia zawodowe,
- Niezbędne do pracy narzędzia,
- Pakiet świadczeń socjalnych i zniżki pracownicze,
- Możliwość przystąpienia do programu Multisport.
Poznaj
Transgourmet Polska Sp. z o.o.
Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.