Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/276/07/2017
Główne zadania:
• badanie efektywności modeli i rozwiązań organizacyjnych
• dostarczanie rekomendacji rozwiązań w zakresie projektowania struktur organizacyjnych i procesów
w celu zapewnienia optymalnego dopasowania struktur do potrzeb biznesowych Banku
• koordynowanie lub udział w realizacji projektów i inicjatyw mających na celu zwiększenie efektywności organizacyjnej i procesowej
• opracowywanie materiałów, analiz, raportów związanych z efektywnością organizacji, badanie otoczenia rynkowego i trendów
• budowanie rozwiązań i rekomendacji w zakresie optymalnych struktur organizacyjnych
• przygotowywanie danych i materiałów dotyczących struktur organizacyjnych Banku na potrzeby Zarządu
• opiniowanie propozycji zmian struktur organizacyjnych w Banku
Oczekujemy:
• wykształcenia wyższego; preferowane kierunki: ekonomiczne, zarządzanie, finanse i rachunkowość
lub podobne
• znajomości zasad tworzenia struktur organizacyjnych w instytucjach finansowych
• zdolności negocjacyjnych i analitycznych
• zaawansowanej znajomości pakietu Office (w szczególności Excel i PowerPoint), mile widziana znajomość Visio
• komunikatywności, przedsiębiorczości, samodzielności w działaniu oraz asertywności
Oferujemy:
• konkurencyjne wynagrodzenie
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• profesjonalny system szkoleń