Departament Sieci i Wsparcia Sprzedaży
(Warszawa)
U nas masz na dzień dobry:
- Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
- Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
- Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
- Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
Na co dzień w naszym zespole:
- wspierasz sieć sprzedaży w zakresie produktów z oferty 0-13 (SKO i PKO Junior),
- współtworzysz materiały informacyjne i szkoleniowe dla sieci sprzedaży oraz dydaktyczne i edukacyjne dla beneficjentów zewnętrznych (szkoły, nauczyciele, klienci indywidualni),
- wspierasz realizację inicjatyw dedykowanych beneficjentom oferty 0-13 takich jak: pozyskiwanie opinii metodyków, patronatów honorowych, organizację konkursów, gal, eventów, warsztatów,
- współpracujesz, wspierasz jednostki i komórki organizacyjne Banku w zakresie oferty 0-13,
- monitorujesz trendy rynkowe, inicjujesz oraz opiniujesz zmiany w ofercie produktowej SKO oraz PKO Junior,
- współtworzysz założenia do działań promocyjnych dedykowanych beneficjentom oferty 0-13.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- posiadasz wykształcenie wyższe lub jesteś bliski ukończenia studiów,
- swobodnie korzystasz z nowoczesnych narzędzi i technologii, w tym pakiet MS Office, szczególnie Excel, PowerPoint, Word, Access, media społecznościowe mile widziane,
- posiadasz znajomość rynku finansowego w Polsce, znajomość produktów bankowych dedykowanych dzieciom i młodzieży będzie dodatkowym atutem,
- potrafisz tworzyć jasne i przejrzyste komunikaty - cechuje Cię logiczne rozumowanie, lekkie pióro i nienaganna polszczyzna,
- jesteś sprawna/y w koncepcyjnym tworzeniu i przygotowywaniu przyjaznych i czytelnych prezentacji,
- jesteś w stanie poprowadzić projekt dotyczący wielu obszarów,
- potrafisz przygotowywać raporty i analizy,
- masz doświadczenie w tworzeniu treści wspierających realizację wybranych celów (m.in. landing page, komunikaty do klientów, FAQ, materiały sprzedażowe, itp.),
- dobrze znasz język angielski,
- cechuje Cię komunikatywność, kreatywność, zaangażowanie, umiejętności trenerskie mile widziane.
To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.
Administratorem danych osobowych osób odpowiadających na niniejsze ogłoszenie będzie PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy Puławskiej 15, 02-515 („Spółka”). Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce. Możliwy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@pkobp.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na formularzu rekrutacyjnym oraz na stronie internetowej Spółki, w zakładce dedykowanej ochronie danych (RODO).
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
Dlaczego warto wybrać PKO Bank Polski?
Jesteśmy największym w Polsce i regionie bankiem. Sami tworzymy, rozwijamy i zabezpieczamy nasze systemy oraz produkty. Z rozmachem korzystamy z innowacyjnych rozwiązań oraz nowoczesnych technologii. Mamy najlepszą mobilną aplikację na świecie - IKO. Z sukcesem wdrożyliśmy technologię blockchain oraz AI-chatbot. Współpracujemy ze środowiskiem startupów poprzez program Let's Fintech with PKO Bank Polski. Należymy do grona najlepszych pracodawców z certyfikatem TOP EMPLOYER.
Kontynuujemy drogę cyfrowej transformacji przekształcając się w PKO Bank Przyszłości!
Proces rekrutacji w PKO Banku Polskim
-
Krok
Aplikacja na stanowisko
-
Krok
Rozmowa telefoniczna
-
Krok
Spotkanie rekrutacyjne
-
Krok
Informacja zwrotna