PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Specjalista / Starszy Specjalista / Główny specjalista w Departamencie Internacjonalizacji Przedsiębiorstw
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: S/SS/GS/DIP/03/24
Główne zadania:
Wykonywanie zadań związanych z procesem kontraktowania w szczególności:- udział w pracach nad przygotowaniem i aktualizacją aktów prawnych, dokumentów programowych oraz wewnętrznych regulacji PARP;
- udział w procesie naboru i oceny wniosków o dofinansowanie projektów;
- udział w procesie zawierania umów o dofinansowanie projektów oraz badania statusu MŚP wnioskodawców, trudnej sytuacji i limitów pomocy;
- rozpatrywanie środków odwoławczych dotyczących wniosków o dofinansowanie;
- przygotowywanie danych i informacji do planów, sprawozdań, raportów i analiz;
- wprowadzanie danych do systemów informatycznych;
- przygotowywanie danych, dokumentów i informacji do jednostek zewnętrznych;
Oczekujemy (wymagania konieczne):
- wykształcenie minimum w trakcie studiów (dla stanowiska Specjalisty);
- wykształcenie wyższe (minimum licencjat) dla stanowiska Starszy/Główny Specjalista;
- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy biurowej;
- znajomość narzędzi biurowych MS Office Office (ze szczególnym uwzględnieniem programów Word i Excel);
- wiedza w zakresie wdrażania/rozliczania programów operacyjnych w ramach funduszy strukturalnych;
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy;
- umiejętność współpracy w grupie;
- komunikatywność;
- umiejętność analitycznego myślenia.
Dodatkowo (wymagania pożądane):
- wykształcenie wyższe (magisterskie);
- doświadczenie zawodowe w zakresie wdrażania programów pomocowych;
- znajomość zagadnień merytorycznych:
- podstawowych zagadnień w zakresie prawa gospodarczego, finansów publicznych;
- uregulowań prawnych w zakresie finansów i rachunkowości;
- umiejętność organizacji pracy;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- obsługa klienta;
- obsługa systemów eDOK, SL.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony;
- premię regulaminową;
- prywatną opiekę medyczną;
- grupowe ubezpieczenie na życie;
- szkolenia;
- atrakcyjną lokalizację;
- wydarzenia integracyjne;
- programy socjalne.