Dołącz do Biura Bezpieczeństwa i Kontroli
Specjalista / Starszy Specjalista w Dziale Ochrony Fizycznej w Biurze Bezpieczeństwa i Kontroli
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Grzybowska 45
Kogo szukamy
- Szukamy osoby na stanowisko Specjalista / Starszy Specjalista w Dziale Ochrony Fizycznej w Biurze Bezpieczeństwa i Kontroli.
- Chcemy zatrudnić jedną osobę na pełen etat.
Jaki jest adres miejsca pracy?
- Miejsce pracy to Centrala RARS, ul. Grzybowska 45, 00-844 Warszawa.
Czym będziesz się zajmować? Główne obowiązki:
- Zapewnienie właściwego poziomu bezpieczeństwa osób i mienia Agencji.
- Tworzenie procedur i wytycznych w zakresie bezpieczeństwa fizycznego.
- Opracowywanie i uzgadnianie dokumentacji ochronnej.
- Administrowanie elektronicznymi systemami zabezpieczeń.
- Współpraca z dostawcami usług w zakresie ochrony fizycznej i zabezpieczeń technicznych.
- Współpraca merytoryczna z Wewnętrzną Służbą Ochrony w obszarze prowadzonej przez WSO dokumentacji, posiadanego uzbrojenia i realizowanych zadań.
- Opracowywanie danych, analiz i raportów w obszarze działalności biura.
- Prowadzenie szkoleń z zakresu bezpieczeństwa fizycznego.
- Sporządzanie pism urzędowych oraz dokumentacji do postępowań zakupowych.
- Współudział w opracowaniu planów budżetowych.
- Odpowiedzialność za poprawne przygotowanie zamówień w obszarze merytorycznym działu oraz prawidłowe rozliczenie wydatków.
Sprawdź, czy spełniasz niezbędne wymagania.
- Wykształcenie średnie lub wyższe.
- Minimum 1 rok stażu pracy/doświadczenia zawodowego (Specjalista) / 2 lata stażu pracy/doświadczenia zawodowego (Starszy Specjalista) w obszarze bezpieczeństwa fizycznego.
- Znajomość ustawy o ochronie osób i mienia oraz aktów wykonawczych do tej ustawy.
- Znajomość zagadnień związanych z projektowaniem, budową i konfiguracją oraz utrzymaniem w sprawności systemów zabezpieczeń technicznych.
- Prawo jazdy kat. B.
- Wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego lub pracowników ochrony fizycznej.
- Znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office: Word, Excel, Power Point.
Twoje dodatkowe atuty, czyli wymagania pożądane:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (bezpieczeństwo, zarządzanie kryzysowe, infrastruktura krytyczna, ochrona).
- Doświadczenie w tworzeniu i uzgadnianiu dokumentacji ochronnej w tym przede wszystkim planów ochrony i załączników antyterrorystycznych.
- Znajomość zagadnień związanych z tworzeniem i funkcjonowaniem struktur SUFO.
- Znajomość zasad i procedur wynikających z Prawa Zamówień Publicznych.
- Wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.
- Znajomość oprogramowania typu CAD.
- Znajomość oprogramowania typu Norma Pro.
Sprawdź co oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
- Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami.
- Premie uzależnione od wyników pracy.
- Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych.
- Preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie.
- Pakiet w ramach ZFŚS oferujący między innymi:
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz dzieci pracowników.
- Dodatek świąteczny.
Chcę aplikować. Jakie dokumenty mam złożyć? Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV).
- Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu / niewyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze dopuszczenia do informacji niejawnych.