Specjalista w Departamencie Sprzedaży i Zarządzania Bazą

Polkomtel Sp. z o.o.

Warszawa

1 dzień temu

Specjalista w Departamencie Sprzedaży i Zarządzania Bazą
Miejsce pracy: Warszawa
SDS/ES/09
Twoje Zadania:
  • Udział w procesie inwentaryzacji towarów będących na stanie Autoryzowanych Punktów Sprzedaży Plusa i Cyfrowego Polsatu
    • Wyjaśnianie różnic magazynowych pomiędzy magazynem centralnym i poszczególnymi Punktami Sprzedaży
    • Monitoring konieczności wyjaśnień do niedoborów magazynowych
    • Obrót raportami z przeprowadzonej inwentaryzacji
    • Komunikacja w ramach Grupy Cyfrowy Polsat oraz podmiotów zależnych, raporty, dokumenty.
Nasze Oczekiwania:
  • Praktyczna znajomość środowiska MS Office w szczególności w MS Excel
  • Skrupulatność i dokładność
  • Odpowiedzialność, umiejętność organizacji pracy, terminowość
  • Komunikatywność i nastawienie na współpracę
  • Otwartość na nowe wyzwania
  • Znajomość aplikacji  wykorzystywanych w punktach sprzedaży Plusa i Cyfrowego Polsatu (Pulsar, SOS) będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
  • Pracę w miłym i zgranym zespole
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i nowych umiejętności
  • Możliwość rozwoju swoich kompetencji
  • Atrakcyjną formę wynagrodzenia

Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego w wersji elektronicznej za pomocą przycisku:

 

 APLIKUJ TERAZ 

 

 

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.

Poznaj

Polkomtel Sp. z o.o.

Polkomtel czyli Plus

Jesteśmy operatorem powstałej w 1996 roku sieci komórkowej Plus. Przez te wszystkie lata udało nam się zbudować i ugruntować silną pozycję na polskim rynku, dołączając tym samym do grona wiodących dostawców usług telekomunikacyjnych.

Nasza firma jest liderem w dziedzinie wdrażania wielu innowacyjnych rozwiązań. Oferujemy szeroki wachlarz usług telekomunikacyjnych skierowanych zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych.

Zespół zaangażowanych pracowników, będących profesjonalistami w swojej branży, nastawionych na rozwój zawodowy oraz pasja, to klucz do naszego sukcesu.

Specjalista Administrator Stanów Magazynowych to osoba, która jest odpowiedzialna za administrację stanów magazynowych obsługiwanych przedsiębiorstw. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: administrowanie danymi w komputerowym systemie magazynowym, przyjmowanie towaru, przygotowywanie wysyłek, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, przygotowywanie stosownych dokumentów ...
Praca Administrator Stanów Magazynowych