Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie spraw związanych ze zbyciem lokali mieszkalnych w tym przygotowywanie stosownych dokumentów, współpraca z rzeczoznawcami majątkowymi, urzędami, kancelariami notarialnymi, sądami, klientami indywidualnymi; kwalifikowanie do...
Główne zadania: administrowanie budynkiem Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii WUM przy ul. Binieckiego 6 oraz zastępowanie administratora budynku Centrum Symulacji Medycznych oraz obiektów przy ul. Litewskiej, utrzymanie w ruchu obiektu, terenu i wyposażenia; zapewnienie utrzymania czystości...
specjalista junior / mid umowa o pracę / o dzieło pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 dni
Job description Monitoring, analysis and reporting of all leasing activity at the properties. Raising values in an active way and optimizing costs. Interact effectively with stakeholders at asset level, including leasing agents, property and facility managers, valuers, etc. Resolving any ongoing...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Administrowanie nieruchomościami PKP S.A. na obszarze Gmin Szydłowiec, Pionki, Kowala, Jedlnia -Letnisko, Jastrząb, Wierzbica, Jedlińsk; Dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych nieruchomości; Udział w przeglądach okresowych...
Zakres obowiązków: Bieżące utrzymanie w należytym stanie technicznym oraz konserwacja urządzeń i instalacji technicznych znajdujących się w budynku; Wykonywanie okresowych przeglądów systemów i instalacji budynkowych (wentylacja, klimatyzacja, elektryka, sanitarne, HVAC) Dozorowanie...
Zadania: bieżąca eksploatacja, konserwacja instalacji i urządzeń budynkowych (instalacje elektryczne, wodno-kanalizacyjne, klimatyzacyjne, grzewcze, wentylacyjne) monitorowanie pracy powierzonych urządzeń; usuwanie awarii; współpraca z serwisami zewnętrznymi; raportowanie zgodnie z procedurami;
Twoje zadania: nadzór nad poprawnością działania urządzeń, aparatury, sprzętu, narzędzi i instalacji będących na wyposażeniu obiektu; wykonywanie przeglądów okresowych zgodnie z harmonogramem; wykonywanie drobnych napraw i remontów; usuwanie awarii będących w zakresie obsługi technicznej obiektu.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością; zarządzanie dokumentacją budynku; sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem;...
Osoba zatrudniona na stanowisku Koordynatora ds. FM będzie odpowiedzialna za: Prowadzenie kontraktu IFM w powierzonym rejonie (struktura rozproszona); Koordynacja usług związanych z prawidłowym utrzymaniem powierzchni magazynowo-biurowych Klienta (serwis handyman, serwis techniczny, recepcja);...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: nadzór nad eksploatacją wszelkich urządzeń i instalacji w hali sprzedaży, przeprowadzanie kontroli technicznych, wykonywanie napraw, konserwacji, itp., prowadzenie dokumentacji technicznej, nadzór nad stanem technicznym budynku i terenu zakładu pracy.
Specjalista w Dziale Administracji Nieruchomościami z językiem niemieckim
Specjalista w Dziale Administracji Nieruchomościami z językiem niemieckim
Adecco Poland Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
2792 dni temu
Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Obecnie dla naszego Klienta, międzynarodowym lidera w branży konstrukcyjnej jak i usługowej poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista w Dziale Administracji Nieruchomościami z językiem niemieckim
Miejsce pracy: mazowieckie/ Warszawa
Nr Ref.: AN/W/08.2016
Zakres obowiązków:
• Analiza i weryfikacja danych związanych z umowami najmu • Przygotowywanie danych do faktur dla najemców • Ścisła współpraca z innymi działami • Tworzenie rozliczeń rocznych kosztów operacyjnych generowanych przez nieruchomości komercyjne i mieszkalne • Rozpatrywanie reklamacji oraz przygotowywanie związanej z tym dokumentacji i korespondencji
Wymagania:
• Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie - warunek konieczny • Dobra znajomość języka angielskiego • Wykształcenie wyższe (mile widziane: finanse, ekonomia, gospodarka nieruchomościami, germanistyka, lingwistyka stosowana) • Bardzo dobra znajomość Excela • Samodzielność, odpowiedzialność, elastyczność, dokładność • Doświadczenie w pracy z programem SAP
Nasz klient oferuje:
• Intensywne wdrożenie oraz szkolenie w centrali firmy we Frankfurcie • Benefity: prywatna opieka medyczna i pakiet sportowy • Premie uzależnione od wyników • Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie spraw związanych ze zbyciem lokali mieszkalnych w tym przygotowywanie stosownych dokumentów, współpraca z rzeczoznawcami majątkowymi, urzędami, kancelariami notarialnymi, sądami, klientami indywidualnymi; kwalifikowanie do...
Główne zadania: administrowanie budynkiem Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii WUM przy ul. Binieckiego 6 oraz zastępowanie administratora budynku Centrum Symulacji Medycznych oraz obiektów przy ul. Litewskiej, utrzymanie w ruchu obiektu, terenu i wyposażenia; zapewnienie utrzymania czystości...
specjalista junior / mid umowa o pracę / o dzieło pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 dni
Job description Monitoring, analysis and reporting of all leasing activity at the properties. Raising values in an active way and optimizing costs. Interact effectively with stakeholders at asset level, including leasing agents, property and facility managers, valuers, etc. Resolving any ongoing...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Administrowanie nieruchomościami PKP S.A. na obszarze Gmin Szydłowiec, Pionki, Kowala, Jedlnia -Letnisko, Jastrząb, Wierzbica, Jedlińsk; Dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych nieruchomości; Udział w przeglądach okresowych...
Zakres obowiązków: Bieżące utrzymanie w należytym stanie technicznym oraz konserwacja urządzeń i instalacji technicznych znajdujących się w budynku; Wykonywanie okresowych przeglądów systemów i instalacji budynkowych (wentylacja, klimatyzacja, elektryka, sanitarne, HVAC) Dozorowanie...
Zadania: bieżąca eksploatacja, konserwacja instalacji i urządzeń budynkowych (instalacje elektryczne, wodno-kanalizacyjne, klimatyzacyjne, grzewcze, wentylacyjne) monitorowanie pracy powierzonych urządzeń; usuwanie awarii; współpraca z serwisami zewnętrznymi; raportowanie zgodnie z procedurami;
Twoje zadania: nadzór nad poprawnością działania urządzeń, aparatury, sprzętu, narzędzi i instalacji będących na wyposażeniu obiektu; wykonywanie przeglądów okresowych zgodnie z harmonogramem; wykonywanie drobnych napraw i remontów; usuwanie awarii będących w zakresie obsługi technicznej obiektu.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością; zarządzanie dokumentacją budynku; sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem;...
Osoba zatrudniona na stanowisku Koordynatora ds. FM będzie odpowiedzialna za: Prowadzenie kontraktu IFM w powierzonym rejonie (struktura rozproszona); Koordynacja usług związanych z prawidłowym utrzymaniem powierzchni magazynowo-biurowych Klienta (serwis handyman, serwis techniczny, recepcja);...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: nadzór nad eksploatacją wszelkich urządzeń i instalacji w hali sprzedaży, przeprowadzanie kontroli technicznych, wykonywanie napraw, konserwacji, itp., prowadzenie dokumentacji technicznej, nadzór nad stanem technicznym budynku i terenu zakładu pracy.