Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik biurowy / Specjalista ds. ochrony danych osobowych

    POLMED S.A.   Starogard Gdański, os. Kopernika 21    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Wymagania: znajomość przepisów RODO i zasad ochrony danych osobowych, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel), umiejętność redagowania formalnych pism i wiadomości e-mail, dokładność, odpowiedzialność i dyskrecja.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. ochrony danych Warszawa
Specjalista w Dziale Bezpieczeństwa Informacji i Ciągłości Działania w Gabinecie Prezesa Funduszu

Specjalista w Dziale Bezpieczeństwa Informacji i Ciągłości Działania w Gabinecie Prezesa Funduszu

Centrala NFZ
Warszawa
praca stacjonarna
3403 dni temu

Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia poszukuje kandydatów na stanowisko:

Specjalisty w Dziale Bezpieczeństwa Informacji i Ciągłości Działania
w Gabinecie Prezesa Funduszu
GPF/16/61

Wymiar etatu: 1 etat

 

Miejsce wykonywania pracy: Warszawa

 

Główne obowiązki:
  • nadzór nad dokumentacją Zintegrowanego Systemu Zarządzania w obszarze bezpieczeństwa informacji zgodną
    z normą ISO/IEC 27001:2013 oraz w obszarze ciągłości działania zgodną z normą ISO/IEC 22301 obowiązującą
    w Narodowym Funduszu Zdrowia w szczególności poprzez:

    - zapewnienie aktualności dokumentacji;

    - publikację na zasobach informatycznych Funduszu dokumentacji zawierającej wymagania w sposób kontrolowany
    i gwarantujący ich dostępność;

    - zapewnienie identyfikacji dokumentów;

    - przedkładanie dokumentacji do zatwierdzenia;

    - składowanie wszystkich elementów aktualnej dokumentacji ZSZ w jednym centralnym, nadzorowanym miejscu.

  • pełnienie funkcji sekretarza w zespołach wewnętrznych Funduszu: „Forum Bezpieczeństwa” oraz „Zespole Zarządzania Incydentami”;

  • współudział w kształtowaniu polityki wewnętrznego informowania i budowania świadomości pracowników Narodowym Funduszu Zdrowia w zakresie bezpieczeństwa informacji oraz ciągłości działania;

  • planowanie i realizacja zadań organizacyjnych działu.

Wykształcenie: wyższe

 

Wymagania konieczne:
  • minimum 3-letni staż pracy;

  • znajomość podstawowych zagadnień związanych z ochroną aktywów informacyjnych w organizacji;

  • znajomość podstawowych zagadnień związanych z utrzymaniem ciągłości działania w organizacji;

  • doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji;

  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office;

  • wymagane kompetencje: umiejętność myślenia analitycznego i koncepcyjnego, dobra organizacja pracy, umiejętność planowania, komunikatywność, skuteczność w działaniu, umiejętność pracy w zespole.

Wymagania pożądane:
  • dwuletnie doświadczenie zawodowe w sektorze finansów publicznych;

  • mile widziana znajomość normy systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji ISO 27001:2013 (SZBI) oraz doświadczenie w opracowywaniu dokumentacji SZBI;

  • dodatkowym atutem jest znajomość normy systemu zarządzania ciągłością działania ISO 22301 oraz doświadczenie w opracowywaniu dokumentacji SZBI.

Wymagane dokumenty:
  • podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;

  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;

  • podpisane: list motywacyjny i CV;

  • kopie świadectw pracy lub zaświadczenia wystawione przez pracodawcę potwierdzające minimum 3-letni staż pracy;

  • podpisane oświadczenie o treści - „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacyjnego - zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2015 r. poz. 2135, z późn. zm.).

Weryfikacja ofert pod względem formalnym i spełnienia wymagań wskazanych w ogłoszeniu rekrutacyjnym zostanie dokonana przez pracowników Biura Kadr i Szkoleń.

 

Informacja o metodach i technikach naboru:

 

Formy weryfikowania kompetencji kandydatów ustali Komisja Rekrutacyjna, która może w szczególności stosować następujące narzędzia i techniki selekcji: kwestionariusze, formularze, rozmowę kwalifikacyjną, test wiedzy i umiejętności oraz zadania symulacyjne.

 

Informacje dodatkowe dotyczące naboru:
  • Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej;

  • Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej o terminie i miejscu przeprowadzenia testu wiedzy oraz rozmowy kwalifikacyjnej;

  • Kandydaci, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowani.

Art. 112. 

1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:

1)   świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;

2)   właścicielami, pracownikami lub osobami współpracującymi ze świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;

3)   członkami organów lub pracownikami podmiotów tworzących w rozumieniu przepisów o działalności leczniczej;

4)   członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;

5)   członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie ustawy z dnia 11 września
2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. poz. 1844);

6)   właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty, o których mowa w pkt 2;

7)   właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego - w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6;

8)   posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;

9)   członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.

2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:

1) podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy;

2) wykonywać działalności gospodarczej.

Informacje dodatkowe

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO), informujemy, że:

Administratorem danych osobowych udostępnionych na potrzeby rekrutacji jest Narodowy Fundusz Zdrowia z siedzibą w Warszawie przy ul. Grójeckiej 186, reprezentowany przez Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia.

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych związane jest z wymogiem ustawowym wynikającym z przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1510, z późn. zm.), a także ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 1974 nr 24 poz. 141; tj. Dz. U. 2018 poz. 917) Niepodanie przez Panią/Pana danych może wpływać na treść rozstrzygnięcia w postępowaniu rekrutacyjnym.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z zapisami art. 6.1a, a w przypadku podania szczególnych kategorii danych, na podstawie art. 9. 2a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO).

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetworzenia, prawo do przenoszenia danych (o ile w danym przypadku przysługuje), prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), której dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Od czynności podjętych przez administratora danych osobowych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Przekazane przez Panią/Pana dane nie posłużą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, jak również profilowania.

Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych w Centrali NFZ: iod@nfz.gov.pl.
 

Poznaj

Centrala NFZ

Stajemy się silną i nowoczesną organizacją z przejrzystą strukturą organizacyjną i jasno określonymi zadaniami. Rozwój instytucji i podejmowanie nowych wyzwań odbywa się wyłącznie przy udziale Pracowników. Nasze wartości to otwartość na pacjenta, efektywność, innowacyjność i satysfakcja pracowników. Wdrożyliśmy model kompetencyjny, określając kluczowe kompetencje wspólne: efektywna komunikacja, współpraca, zaangażowanie i odpowiedzialność, sprawność w zmiennym otoczeniu.

Podobne oferty

  • Pracownik biurowy / Specjalista ds. ochrony danych osobowych

    POLMED S.A.   Starogard Gdański, os. Kopernika 21    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Wymagania: znajomość przepisów RODO i zasad ochrony danych osobowych, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel), umiejętność redagowania formalnych pism i wiadomości e-mail, dokładność, odpowiedzialność i dyskrecja.