Agencja zatrudnienia nr licencji 3260
Find your own at devire.pl
Location: Wrocław
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Twoja przyszła Firma:
Naszym Klientem jest międzynarodowy producent usług i produktów przemysłowych, finansowych oraz spożywczych, firma z ponad 100 letnim doświadczeniem, działająca w kilkudziesięciu krajach na całym świecie. W związku ze stałym rozwojem poszukujemy Kandydata na stanowisko Specjalisty w Dziale Obsługi Klienta. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przyjmowanie i wprowadzanie zamówień do systemu, przyjmowanie reklamacji, aktualizowanie bazy danych oraz procedowanie zamówień wewnątrz organizacji. Dodatkowo będzie przygotowywać dokumentację oraz raporty na potrzeby Działu Posprzedażowej Obsługi Klienta.
Nasz Klient zapewnia:
- Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę.
- Pakiet benefitów pozapłacowych (karta sportowa, ubezpieczenie medyczne, dofinansowanie do posiłków).
- Niezbędne narzędzia do pracy.
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w obszarze posprzedażowej obsługi Klienta.
- Pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku.
U kandydatów zwracamy uwagę na:
- Pierwsze doświadczenie w obszarze obsługi Klienta mile widziane.
- Dobrą znajomość języka angielskiego.
- Dobrą znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel).
- Komunikatywność, dokładność, umiejętność budowania długofalowych relacji z Klientami.
- Umiejętność pracy w zespole, umiejętność organizacji pracy własnej.
- Chęć do nauki oraz rozwoju zawodowego.