Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Funduszy UE Warszawa
Specjalista w Wydziale ds. Wspierania Równouprawnienia i Dialogu Społecznego w Departamencie Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego

Specjalista w Wydziale ds. Wspierania Równouprawnienia i Dialogu Społecznego w Departamencie Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego

Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3530 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 162535
  • Data ukazania się ogłoszenia: 22 sierpnia 2014 r.

Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw obsługi projektów PO KL
  • w Wydziale ds. Wspierania Równouprawnienia i Dialogu Społecznego w Departamencie Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa
  • ul. Tamka 3, 00-349 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowywanie umów dofinansowania oraz rozpatrywanie proponowanych przez beneficjentów zmian w trakcie przebiegu realizowanych projektów konkursowych w ramach Poddziałania 1.3.2, Działania 1.5 oraz Poddziałania 5.5.2 PO KL,
  • weryfikowanie i zatwierdzanie wniosków o płatność, w tym postęp rzeczowo-finansowy z realizacji projektów składanych przez beneficjentów konkursowych i systemowych, stanowiącego część wniosków o płatność,
  • organizowanie oraz uczestniczenie w pracach Komisji Oceny Projektów, współpraca z wyłonionymi ekspertami merytorycznymi oraz dokonywanie oceny formalno-merytorycznej projektów konkursowych,
  • gromadzenie, opracowywanie i wprowadzanie do systemu informatycznego KSI SIMIK 07-13, Podsystemu Monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego 2007 (PEFS) danych finansowych oraz danych dotyczących beneficjentów ostatecznych,
  • przygotowywanie informacji kwartalnych oraz okresowych, rocznych i końcowych sprawozdań z realizacji projektów i przekazywanie ich odpowiednim podmiotom,
  • wspomaganie komórki kontrolnej DWF m.in. poprzez przygotowywanie informacji oraz zlecanie windykacji kwot nienależnie wypłaconych beneficjentom,
  • przygotowywanie będącej w zakresie kompetencji Wydziału dokumentacji dotyczącej procesu wdrażania Działań PO KL do archiwizacji przez okres 3 lat od daty przekazania ostatniej płatności przez Komisję Europejską.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Budynek przy ul. Tamka 3 jest dostępny i dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
    Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiająca poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy i jedna platforma transportowa, które umożliwiają wjazd osobie na wózku inwalidzkim oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.
    W budynku nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze funduszy strukturalnych UE
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • komunikatywna znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie B1),
    • znajomość Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
    • znajomość Szczegółowego Opisu Priorytetów PO KL,
    • znajomość ustawy o finansach publicznych,
    • znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,
    • znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
    • znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
    • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
    • komunikatywność,
    • umiejętność obsługi komputera: MS Office.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty