Praca.pl Praca Lubelskie Włodawa Specjalista ds. Administracyjnych Włodawa
Specjalista w wydziale organizacyjno- prawnym

Specjalista w wydziale organizacyjno- prawnym

Starostwo Powiatowe we Włodawie
Włodawa
praca stacjonarna
3 godz. temu
Starostwo Powiatowe we Włodawie
Specjalista w wydziale organizacyjno- prawnym
Miejsce pracy: Włodawa
Numer: StPr/25/0619
OBOWIĄZKI:
1) Realizacja zadań związanych z obsługą funduszy UE oraz funduszy zewnętrznych. 2) Monitorowanie bieżących możliwości aplikacji o środki finansowe. 3) Opracowywanie i składanie wniosków dotyczących pozyskiwania zewnętrznych środków finansowych. 4) Koordynowanie przygotowania dokumentacji projektowej (studia wykonalności, projekty budowlane, analizy, harmonogramy, budżety, itp). 5) Prowadzenie realizacji wniosków oraz rozliczenia, przy współpracy w tym zakresie z poszczególnymi wydziałami starostwa i partnerami projektu. 6) Współpraca ze stowarzyszeniami, samorządami i jednostkami organizacyjnymi dotycząca wspólnych projektów. 7) Współpraca z Wydziałem Finansów w zakresie opracowywania i analizy dokumentacji dotyczącej budżetowania projektów o środki zewnętrzne. 8) Monitorowanie realizacji projektów pod względem: rzeczowym, finansowym, rozliczania wydatków, kontroli kwalifikowalności kosztów i innymi. 9) Monitorowanie wskaźników projektów w okresie trwałości. 10) Redagowanie informacji o projektach na stronę internetową powiatu, do prasy, mediów, itp. 11) Obsługa projektów w systemach teleinformatycznych, w tym wprowadzenie danych, wykonywanie raportów i wniosków o płatność. 12) Sporządzanie sprawozdań okresowych i końcowych, wniosków o płatność, raportów postępu rzeczowego i finansowego. 13) Współpraca z instytucjami zarządzającymi i pośredniczącymi. 14) Udział w kontrolach, audytach oraz przygotowywanie wyjaśnień i zestawień dla instytucji zewnętrznych. 15) Współpraca przy opracowywaniu strategii rozwoju powiatu. 16) Przygotowanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia procedur o udzielenie zamówień publicznych. 17) Dysponowanie środkami finansowymi z zachowaniem zasad: celowości, oszczędności, rzetelności, gospodarności oraz zgodności z prawem. 18) Wydatkowanie środków publicznych zgodnie z planem finansowym, w ramach realizowanych na stanowisku zadań. 19) Przedkładanie kierownikowi wydziału propozycji do zmian budżetu. 20) Udostępnianie informacji publicznej.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

a) wiedza merytoryczna oraz umiejętności praktyczne w zakresie zarządzania projektami wspófinansowanymi z funduszy europejskich i innych źródeł; b) umiejętność opracowywania wniosków o dofinansowanie, budżetów projektów oraz harmonogramów rzeczowo-finansowych; c) umiejętność analizy dokumentacji konkursowych i interpretacji wytycznych programowych. d) umiejętność pracy z dokumentacją kontrolną i sprawozdawczą w projektach. Udokumentowany 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie pozyskiwania, realizacji i rozliczania zewnętrznych środków finansowych (umowa o pracę zakres obowiązków, umowa cywilnoprawna);

Miejsce pracy:

Włodawa


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 840 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Aleja Józefa Piłsudskiego 24, 22-200 Włodawa, powiat: włodawski, woj: lubelskie


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście


Wymagane dokumenty:

Szczegółowe informacje dotyczące naboru znajduję się na stronie spwlodawa.bip.lubelskie.pl

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Włodawie

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Staż w administracji państwowej

    Fundacja Sustinae   Biała Podlaska    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta / asystent  umowa o staż/praktykę  pełny etat   3 200 zł brutto/mies.  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres zadań: Wsparcie pracy działów biurowych; Archiwizacja dokumentów; Podstawowe czynności administracyjne; Poznanie funkcjonowania instytucji publicznej;
  • Stażysta w administracji państwowej

    Fundacja Sustinae   Biała Podlaska    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta / asystent  umowa o staż/praktykę  pełny etat   3 200 zł brutto/mies.  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania: Wsparcie prac poszczególnych Działów, Archiwizacja dokumentacji, Proste prace biurowe, Zapoznanie się z działalnością wybranej instytucji. Wymagania: Aktualne do końca kwietnia 2026 r. orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub aktualny dokument równoważny (warunek konieczny),...
  • Stażysta ds. administracji państwowej

    Fundacja Sustinae   Biała Podlaska    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta / asystent  umowa o staż/praktykę  pełny etat   3 200 zł brutto/mies.  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: Wsparcie operacyjne biura; Prace porządkowe w dokumentacji; Proste zadania administracyjne; Wprowadzenie w działalność instytucji;
  • Specjalista / Specjalistka ds. szkoleń

    FUNDACJA CENTRUM ROZWIĄZAŃ BIZNESOWYCH   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Jako Specjalista/tka ds. szkoleń będziesz odpowiedzialny za: Realizację projektów szkoleniowych; Tworzenie i przygotowywanie ofert szkoleniowych i przetargowych; Prowadzenie dokumentacji biurowej i szkoleniowej; Przygotowywanie harmonogramów zajęć dla realizowanych szkoleń; Organizację i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. projektów unijnych

    FUNDACJA CENTRUM ROZWIĄZAŃ BIZNESOWYCH   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Jako specjalista/ka ds. projektów będziesz odpowiedzialny za: Całościowy nadzór nad działaniami związanymi z realizacją projektów EFS+ i/lub PFRON; Liderowanie zespołowi projektowemu; Kontakt z Instytucją Pośredniczącą oraz Kontrahentami, Partnerami; Opracowanie wszelkich wewnętrznych...
  • Pracownik Administracyjny

    Akademia Handlowa Nauk Stostowanych w Radomiu   Radom    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Zakres obowiązków: zapewnienie właściwego obiegu dokumentów oraz ich archiwizacja, wprowadzanie danych do systemu, realizacja zleconych obowiązków.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Ewidencji

    Warszawski Dom Technika NOT Sp. z.o.o.   Warszawa, ul. T. Czackiego 3/5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Opis stanowiska Prowadzenie rejestrów wynajmowanych lokali oraz rozliczeń czynszowych; Obsługa dokumentacji Biura, korespondencji oraz archiwizacja akt; Kontrola porządku i stanu technicznego zarządzanych obiektów; Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wyposażenia pracowników;
  • Specjalista w Dziale Organizacyjnym (k/m)

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Żywiec, ul. Armii Krajowej 10    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie całości spraw związanych z eksploatacją taboru samochodowego i sprzętu pływającego, kontrolę zużycia materiałów pędnych i smarów na obiektach hydrotechnicznych oraz w trakcie użytkowania samochodów, jednostek pływających...
  • Specjalista ds. Administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Koordynacja działań organizacyjnych wewnątrz firmy; Zarządzanie dokumentacją i obiegiem informacji; Prowadzenie ewidencji zarządzeń, poleceń służbowych oraz rejestru pełnomocnictw i upoważnień; Przygotowywanie umów i prowadzenie rejestru umów z podmiotami zewnętrznymi; Wsparcie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Rozliczeń Medycznych

    CENTRUM CBT Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Zakres obowiązków: obsługa kontraktów i rozliczeń z NFZ; weryfikacja dokumentacji medycznej pod kątem poprawności i zgodności z przepisami; przygotowywanie raportów i analiz finansowo-statystycznych; współpraca z zespołami poradni i rejestracji w zakresie sprawozdawczości; udział w...