Departament Sprzedaży Korporacyjnej/Zespół Badań Jakości Obsługi
(Warszawa)
U nas masz na dzień dobry:
- Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
- Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
- Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
- Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
Na co dzień jako Specjalista:
- prowadzisz wywiady z Klientami korporacyjnymi (przedstawiciele firm o ponad 30 mln obrotu),
- badasz potrzeby, diagnozujesz doświadczenia, testujesz koncepty i prototypy,
- wspierasz zespoły produktowe w prowadzeniu badań (na etapach przygotowywania hipotez i scenariuszy, wspólnego prowadzenia wywiadów a następnie syntezy wyników),
- prowadzisz warsztaty wspierające budowanie rozwiązań odpowiadających na potrzeby Klientów Banku,
- patrzysz na oferowane rozwiązania zarówno z perspektywy Klientów jak i biznesu,
- współpracujesz zarówno z zespołami pracującymi tradycyjnie jak agile'owo,
- implementujesz nowe narzędzia i techniki, uczestniczysz we wdrażaniu metod Service Design w organizacji.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- masz doświadczenie w prowadzeniu badań jakościowych, w szczególności wywiadów pogłębionych,
- nie straszna Ci branża finansowa i masz gotowość pracować na co dzień z produktami przeznaczonymi dla Klientów korporacyjnych,
- chcesz rozwijać się w pracy metodami Service Design/Design Thinking (mile widziana znajomość technik warsztatowych wspierających proces projektowy lub doświadczenie w pracy z grupą (szkolenia, facylitacja)),
- odróżniasz Customer Experience od Customer Service a Customer Journey Map od User Story Map,
- jesteś samodzielny w pracy, proaktywny, stale się uczysz dopasowując swój warsztat pracy do potrzeb otoczenia,
- chcesz widzieć realny wpływ, jaki mają realizowane przez Ciebie badania, na zmiany w produktach i procesach,
- łączysz ciekawość z myśleniem analitycznym, nie straszne Ci skomplikowane procesy,
- biegle posługujesz się MS Office (MS Excel, MS PowerPoint),
- masz gotowość do podróży służbowych (wywiady z Klientami w ich siedzibie),
- klientocentryczność to Twoje drugie imię i jesteś gotów o nią walczyć,
- mile widziane doświadczenie/zainteresowanie badaniami UX.
pko, bank, bp
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.