- Ogłoszenie nr: 166253
- Data ukazania się ogłoszenia: 23 stycznia 2015 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
- Zachodniopomorski Komendant Wojewódzki Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw zamówień publicznych
- w Zespole ds. Zamówień Publicznych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
ul. Małopolska 47
70-515 Szczecin
Miejsce wykonywania pracy:
- Szczecin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przygotowanie dokumentacji przetargowej, wszczęcie oraz prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
- przewodniczenie pracom komisji przetargowej
- przedstawianie kierownikowi zamawiającego do zatwierdzenia propozycji: odpowiedzi na pytania wykonawców, modyfikacji specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wezwania do uzupełnienia oferty, wykluczenie wykonawcy, odrzucenia oferty oraz wyboru najkorzystniejszej oferty
- występowanie z wnioskiem o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia celem podjęcia decyzji zgodnej z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych
- reprezentowanie Komendanta Wojewódzkiego Policji w Szczecinie przed Krajowa Izbą Odwoławczą
- przedstawianie kierownikowi zamawiającemu propozycję rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych przez KWP w Szczecinie.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy, od poniedziałku do piątku, w godz. 7.30 do 15.30. Praca samodzielna z przewaga wysiłku umysłowego. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Praca wymagająca kontaktu z petentami i instytucjami zewnętrznymi (przeważnie telefonicznego), innymi jednostkami organizacyjnymi Policji. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.
miejsce wykonywania pracy - budynek KWP w Szczecinie, przy ul. Św. Piotra i Pawła 4/5, stanowisko pracy usytuowane na III piętrze budynku, w pokoju dwuosobowym, wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Budynek nie jest wyposażony w windę, jak również budynek i pomieszczenia sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego 2 lata w obszarze udzielania zamówień publicznych po stronie zamawiającego, w tym tzw. zamówień unijnych
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość aktów prawnych niezbędnych do udzielania zamówień publicznych oraz orientacja w przepisach, na podstawie których funkcjonuje obszar logistyki KWP w Szczecinie
- wykształcenie wyższe magisterskie prawnicze
- odbyte szkolenia z zakresu ustawy prawo zamówień publicznych, przepisów okołoustawowych
- zdolność szybkiego uczenia się i rozwiązywania problemów
- doświadczenie administarcyjno-biurowe.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów