Jesteśmy Bankiem z wieloletnim doświadczeniem i ugruntowaną pozycją na polskim rynku.
Szukamy osób, które są takie jak my – też dynamicznie się rozwijają.
Dołącz do nas i znajdź dla siebie miejsce w centrali naszego Banku w Poznaniu.
Specjalista Wydziału Wsparcia Użytkownika
Miejsce pracy: Poznań, Grochowe Łąki 4
Nr ref.: 46/2022
Twój zakres obowiązków
- Wsparcie techniczne pracowników w codziennej eksploatacji sprzętu i oprogramowania,
- Przygotowanie, konfiguracja stacji roboczych, instalacja oprogramowania i reinstalacja systemu,
- Podstawowa naprawa sprzętu komputerowego,
- Przygotowanie i konfiguracja infrastruktury sieciowej,
- Kontakt z zewnętrznymi firmami serwisowymi.
Nasze wymagania
- Umiejętność szybkiego diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych dotyczących sprzętu teleinformatycznego, oprogramowania, aplikacji i systemów operacyjnych,
- Wykształcenie min. średnie - preferowany kierunek informatyczny,
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Znajomość systemu Microsoft oraz budowy sieci teleinformatycznych,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Prawo jazdy kat. B.
Mile widziane:
- Wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne,
- Znajomość systemu Linux oraz hardware.
To oferujemy
- Program adaptacyjny (pakiet szkoleń wdrożeniowych oraz wsparcie merytoryczne)
- Możliwość rozwoju w zespole ekspertów pod okiem osób z wieloletnim doświadczeniem
- Wsparcie zespołu, know-how, pomoc przełożonych
- Opartą na współpracy i rozwoju kulturę organizacyjną
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełen etat
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach.
- Udział w Programie nauki języków obcych
- Stabilne zatrudnienie w instytucji finansowej
Benefity
- Dofinansowanie zajęć sportowych
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie nauki języków
Czy ta praca jest dla Ciebie?
- Szukasz nowych wyzwań zawodowych?
- Masz już doświadczenie w bankowości i chcesz rozwijać swoje kompetencje w uznanej instytucji finansowej?