Specjalista

Urząd Morski w Szczecinie
Świnoujście
specjalista (mid)
praca stacjonarna
1 dzień temu
Urząd Morski w Szczecinie
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Świnoujście
Ogłoszenie o naborze Nr 159142

Warunki pracy


  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
  • Brak wind, wejście schodami;
  • Brak odpowiednio dostosowanych toalet dla potrzeb osób niepełnosprawnych;
  • Praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych (inspekcje);
  • Praca w terenie;
  • Delegacje krajowe;
  • Wysiłek fizyczny.

Zakres zadań

  • Zapewnia utrzymanie właściwego stanu technicznego podległego oznakowania nawigacyjnego, pływającego oraz organizuje całość spraw związanych z dokonywaniem napraw, konserwacji i remontów w celu utrzymania bezpieczeństwa żeglugi
  • Nadzoruje i organizuje prace latarników, serwisu oznakowania nawigacyjnego w celu zapewnienia bieżącej i systematycznej obsługi przez podległych pracowników oznakowania nawigacyjnego.
  • Planuje i opracowuje plan zakupów narzędzi, części zamiennych, przeglądów technicznych sprzętu, sporządza specyfikacje techniczne na remonty, modernizację w celu zabezpieczenia ciągłości pracy urządzeń i maszyn.
  • Wystawia dowody Rw i Mm w zakresie prowadzonych spraw oraz zleceń wewnętrznych w celu prowadzenia właściwej gospodarki magazynowej.
  • Prowadzi sprawy gospodarki paliwowej w zakresie pracy agregatów, zamówienia paliw do urządzeń, maszyn w celu prawidłowego funkcjonowania.
  • Obsługuje i kontroluje system monitoringu znaków nawigacyjnych w celu zapewnienia bezpieczeństwa żeglugi.
  • Bierze udział w komisjach awaryjnych, odbiorczych dotyczących znaków nawigacyjnych w celu prowadzenia dokumentacji i nadzoru nad przebiegiem napraw.
  • W czasie nieobecności kierownika oddziału nawigacyjnego pełni jego obowiązki.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenia związanego z nawigacją
  • Znajomość obsługi komputera; obsługa pakietu Office
  • Znajomość podstaw nawigacji;
  • Znajomość prawa zamówień publicznych;
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • SEP eksploatacja do 1 KV

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia SEP eksploatacja do 1 KV

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2026-01-05 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać na adres:

Urząd Morski w Szczecinie
Pl. Stefana Batorego 4
70-207 Szczecin
lub złożyć osobiście w Kancelarii Urzędu I piętro, pokój 130

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


Administrator danych i kontakt do niego: Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie, Plac Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin.


Kontakt do inspektora ochrony danych: Telefon - 91 44-03-309, email - IOD@ums.gov.pl.


Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru


Informacje o odbiorcach danych: Komisja rekrutacyjna powołana przez Dyrektora Urzędu Morskiego w Szczecinie.


Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji


Uprawnienia:


1.    prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;


2.    prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;


3.    prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;


4.    prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;


5.    prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.


Podstawa prawna przetwarzania danych:


1.    art. 6 ust. 1 lit. b RODO;


2.    art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;


3.    art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.


Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.


Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty