Komenda Powiatowa Policji w Międzychodzie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Międzychód
Ogłoszenie o naborze Nr 52809
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa przy komputerze,- 8 godzinna,
- jednozmianowa,
- w siedzibie urzędu na I piętrze,
- stanowisko pracy wyposażone w podstawowy sprzęt biurowy - komputer, drukarkę,
- oświetlenie naturalne oraz sztuczne,
- wejście główne do budynku przystosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową tylko na obszarze parteru, brak windy
Zakres zadań
- Obsługa kancelaryjno-biurowa sekretariatu Komendanta.
- Prowadzenie dokumentacji ewidencyjnej (dzienniki podawcze, dzienniki korespondencji sekretariatu, rejestry korespondencji wychodzącej, rejestry dzienników, książek ewidencyjnych i teczek, rejestr delegacji, rejestr wydawanych kart zbliżeniowych, zeszyt przyjść interesantów, dzienniki przepisów MSWiA, KGP, KWP i KPP, rejestr odpraw).
- Prowadzenie i nadzorowanie Archiwum (Składnicy Akt) Komendy. Sporządzanie spisów akt dokumentacji przekazanej do Archiwum i protokołów brakowania oraz prowadzenie i nadzorowanie rejestrów spisów akt. Prowadzenie ewidencji akt udostępnianych, rejestrów akt brakowanych BC i rejestrów akt brakowania B i BE.
- Opracowywanie projektów decyzji wydawanych przez Komendanta w celu wsparcia w bieżącej pracy Komendanta i zapewnienia prawidłowej realizacji zadań określonych w obowiązujących przepisach resortowych.
- Przyjmowanie i rejestrowanie postępowań wyjaśniających oraz dyscyplinarnych.
- Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących wydawania pozwoleń na zakup i posiadanie broni oraz realizowanie zadań związanych z wydawaniem pozwoleń na broń sportową i pneumatyczną. Prowadzenie rejestrów wydawanych pozwoleń na broń.
- Prowadzenie zbiorów bibliotecznych będących na stanie Komendy.
- Realizowanie spraw ogólno-organizacyjnych zleconych przez Kierownictwo Komendy. Obsługiwanie uroczystości oraz sporządzanie protokołów z narad, opracowywanie pism okolicznościowych w imieniu Komendanta.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
- komunikatywność
- odpowiedzialność, rzetelność i terminowość
- znajomość przepisów niezbędnych do wykonywania obowiązków służbowych - wiedza w zakresie przepisów pracy kancelaryjnej, przepisów resortowych i ogólnopaństwowych, znajomość przepisów Kodeksu pracy, Ustawy o służbie cywilnej, Kodeksu Postępowania Administracyjnego oraz ustawy o Policji (umiejętność ich wyszukiwania i zastosowania)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- samodzielność w wyszukiwaniu i zdobywaniu informacji
- prawo jazdy